رزرو اقامتگاه سنتی ایرانمهر در شیراز - ایران مهر

رزرو اقامتگاه سنتی ایرانمهر در شیراز - ایران مهر

درباره اقامتگاه

رزرو اقامتگاه سنتی ایرانمهر در شیراز
این اتاق با ظرفیت حداکثر 4 نفر و پیمودن 8 پله در طبقه اول و در بخش حیاط اصلی اقامتگاه سنتی ایرانمهر در شهر شیراز واقع شده است.
اتاق 45 متری دارای یک تخت دبل، دو تخت سینگل، اسپلیت دو منظوره سرمایش و گرمایش، یخچال، 3 عدد صندلی تک نفره، میز، آینه و سرویس فرنگی مشترک با حمام می باشد.
لازم به ذکر است اتاق فاقد آشپزخانه است و امکان پخت و پز غذا توسط میهمانان گرامی وجود ندارد ولی مجموعه مجهز به کافه و رستوران در مجموعه می باشد، همچنین صبحانه به صورت رایگان سرو می شود و امکان سفارش غذاهای محلی در محیط رستوران با هماهنگی قبلی با واحد پذیرش و پرداخت هزینه جداگانه میسر است.
مجموعه مجهز به دوربین مداربسته مشرف به حیاط اصلی، حیاط پشتی، مسیر راهرو ها و محوطه جلوی اقامتگاه است، به علاوه واحد پذیرش به صورت 24 ساعته در محوطه و واحد نگهبانی شبانه در کوچه مستقر می باشند.
این اقامتگاه بوم گردی فاقد پارکینگ اختصاصی است و محوطه کوچه نیز فضا جهت پارک خودرو را ندارد، بنابراین میهمانان گرامی می بایست خودروی خود را در نزدیک ترین پارکینگ عمومی پارک نمایند.
قابل ذکر است خدمات حمل و نقل وسایل از خیابان اصلی تا فاصله حدود 200 متری از اقامتگاه به صورت رایگان صورت می پذیرد.
از امکانات این اقامتگاه اتاق ماساژ است که می توانید با هماهنگی قبلی با واحد پذیرش و پرداخت هزینه جداگانه از این مزیت استفاده نمایید.
نانوایی و سوپرمارکت با فاصله حدود 5 دقیقه پیاده روی در دسترس است و کیفیت خطوط شبکه برای ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و پوشش اینترنت برای هر دو اپراتور به صورت 4G می باشد، ضمنا مجموعه مجهز به مودم وای فای می باشد که رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد.
اقامتگاه ایرانمهر با بافت قدیمی و سنتی یکی از بناهای تاریخی به جا مانده از دوران قاجار می باشد که قدمتی در حدود 200 ساله دارد. ساکنان این بنا از نوادگان فرصت الدوله شیرازی بودند که از شعرا و ادیبان برجسته ایران می باشد. یکی از ویژگی های قابل توجه این مجموعه قرار گیری آن در نزدیکی مکان های تاریخی نظیر مجموعه زندیه ، مجموعه مشیریه ، ارگ کریم خان و . . . می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو