رزرو اکو کمپ در متین آباد نطنز - دو تخته

رزرو اکو کمپ در متین آباد نطنز - دو تخته

درباره اقامتگاه

رزرو اکو کمپ در متین آباد نطنز
این اتاق دو تخته در طبقه همکف یک کاروانسرا در اکو کمپ کویری متین آباد واقع شده است که تا شهر نظنز حدود 40 کیلومتر فاصله دارد.
اتاق دارای تلویزیون ، پخچال ، دو تخت تکنفره ، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی می باشد و محوطه ، رستوران و . . . به صورت مشترک استفاده می شود ، همچنین صبحانه در این اقامتگاه به صورت رایگان سرو می شود و امکان سفارش وعده های غذایی ( ناهار و شام ) با پرداخت هزینه و هماهنگی قبلی وجود دارد.
این اکو کمپ کویری در زمینی به مصاحت 30 هکتار تاسیس شده است که فضا اقامتی آن 25000 متر می باشد و از سه قسمت کاروانسرا ، کلبه های گلی و چادرها تشکیل شده است.
فاصله این اکو کمپ تا شهر بادرود حدود 15 کیلومتر ، تا قلعه گوشه بادرود حدود 25 کیلومتر و تا شهر اصفهان نیز حدود 150 کیلومتر می باشد.
همچنین می توانید با 5 دقیقه رانندگی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی پیدا نمایید.
در این اقامتگاه تفریحاتی برای میهمانان در نظر گرفته شده است که برخی از آن ها به صورت رایگان و برخی با هزینه می باشند که به شرح زیر است :
تفریحات رایگان :
زمین بازی کودکان ، بازی در مزرعه حیوانات ، بازی در باغ انار ، بازدید از مزرعه پرندگان و مزرعه ارگانیک
تفریحات هزینه دار :
شتر سواری ، دلیجان سواری و گشت تپه های شنی ، رصد ستارگان و دوچرخه سواری
همچنین اقامتگاه دارای رستوران می باشد که لازم است در زمان قطعی شدن رزرو نسبت به سفارش غذا اقدام فرمائید و اماکن پخت و پز نیز برای میهمانان گرامی در این اقامتگاه فراهم نمی باشد.
در محوطه اقامتگاه دوربین مدار بسته نصب شده است و مجتمع دارای نگهبانی می باشد ، همچنین حدود 500 متر مسیر منتهی به اقامتگاه به صورت خاکی است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو