نمای کلی ساختمان

اجاره ویلا دوبلکس استخردار در شاندیز - مشهد

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا دوبلکس استخر دار در شاندیز
این ویلا دوبکلس سه خوابه با استخر سرپوشیده ، میز بیلیارد و میز فوتبالدستی در منطقه زشک خوش آب و هوا با آبشار و رودخانه و جنگل های سرسبز و کوههای بسیار زیبا در فاصله حدود 50 کیلومتری از مرکز شهر مشهد واقع شده است.
این ویلای دوبلکس به صورت استخر، سالن پذیرایی، آشپزخانه، حمام با سرویس فرنگی ، و سرویس بهداشتی (حمام و سرویس ایرانی جدا از هم) در طبقه اول و سه اتاق خواب در طبقه دوم به همراه سرویس بهداشتی جدا و حمام با فرنگی در طبقه دوم آماده استفاده میهمانان است.
فاصله ویلا تا آرامگاه فردوسی و مقبره استاد همایون شجریان حدود 40 ، تا حرم مطهر اما رضا حدود 55 و تا آرامگاه کمال الملک ، عطار نیشابوری و استاد پرویز مشکاتیان نیز حدود 175 کیلومتر است ، همچنین دسترسی ویلا به شاندیز ، کمربندی آن و سوپرمارکت و نانوایی دسترسی نزدیک دارد.
نکته مهم دیگر اینکه کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه در اپراتور همراه اول برای مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4g اما اپراتور ایرانسل در این منطق فاقد سرویس دهی می باشد.
محیط اطراف استخر فاقد نرده محافظ می باشد و در کنار سالن پذیرایی قرار گرفته است.
لازم به ذکر است با توجه به امکانات ویلا ، در موقع ورود مبلغ 500 هزار تومان بابت ضمانت وسایل ویلا همچنین نظافت از میهمانان اخذ و بلافاصله بعد از تخلیه به مهمان عودت داده می شود.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو