اجاره خانه باحال سنتی در شهران - بلوار کوهسار

اجاره خانه باحال سنتی در شهران - بلوار کوهسار

درباره اقامتگاه

اجاره خانه سنتی خوشحال در شهران
این خانه سنتی دنج در دل باغهای کن با امکانات عالی در 3 کیلومتری پارک جنگلی کوهسار بزرگترین پارک جنگلی تهران واقع شده است.
این خانه، خونه آرامش من و مامان جانمه که تصمیم گرفتیم این آرامش و با شما هم به اشتراک بزاریم البته ناگفته نماند آلونک بافی یک خانه کاملا مجزا و مستقل است که در واحد زیر همکف یک ساختمان یک طبقه در اختیار شما مهمان عزیز قرار خواهد گرفت.
محوطه اطراف اقامتگاه با دیوار محصور و ورودی، حیاط مشترک با میزبان که در طبقه اول سکونت دارد استفاده می شود.
در صورت تمایل خدمات جداگانه در کنار یک شب اقامتتون همچون، صبحانه،نهار،شام (مامان پز و بافی پز) و آش محلی منطقه کن به اسم (دمی بلغور شُلک) که بسیار خوشمزه و لذیذ است و سبزی پلو با ماهی کبابی مخصوص، لوبیا پلو و ... با سفارش قبلی و پرداخت هزینه جداگانه فراهم می شود.
همچنین با 300 متر پیاده روی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهید داشت.
اینجا اطراف اقامتگاهتان کلی جاهای دیدنی هست که باورتون نمی شود در دل تهران هستید، کوچه باغ های کن در فاصله 3 کیلومتری، آبشار سنگان بزرگترین آبشار تهران در فاصله 20 کیلومتری، دریاچه بزرگ چیتگر در فاصله 7 کیلومتری و همچنین رستوران آبی بهترین باغ رستوران غرب تهران نزدیک این خانه قرار دارد. که البته میزبان این خانه لیدر محلی و مسلط به منطقه است با سابقه 15 سال فعالیت در حوزه گردشگری می تواند شما را برای گشت و گذار در محله های مختلف تهران با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه همراهی کند.
این اقامتگاه مجهز به وای فای رایگان می باشد و وضعیت شبکه تلفن همراه برای اپراتور همراه اول در مکالمه خوب و اینترنت 4G است و اپراتور ایرانسل فاقد خدمات مطلوب در مکالمه و پوشش اینترنت می باشد.
400 متر مسیر منتهی به اقامتگاه دارای سنگریزه و میهمانان گرامی می توانند از فضای دنج کوچه برای پارک خودرو استفاده نمایند.
اگر اهل نویسندگی هستید و دنبال یک جای دنج نزدیک تهران می گردید، این خانه حتما انتخاب خوبی برای شماست.
مترو کوهسار در فاصله حدود 250 متری قابل دسترسی است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو