نمای اقامتگاه

اجاره خانه در چابهار - دوبلکس

درباره اقامتگاه

اجاره خانه در چابهار - دوبلکس
این منزل مبله دوبلکس سه خوابه با حیاط در منطقه ای دنج و آرام از شهرک شهید صیاد و با فاصله نزدیک از مرکز شهر چابهار واقع شده است.
این اقامتگاه دوبلکس به صورت یک سالن پذیرایی دارای آشپزخانه و یک اتاق خواب دارای حمام در کنار یک سرویس بهداشتی ایرانی در طبقه اول و یک سالن پذیرایی دارای حمام و توالت فرنگی مجزا از سرویس ایرانی در کنار دو اتاق خواب که یکی از آن دارای حمام اختصاصی می باشد در طبقه دوم، مهیای استفاده میهمانان می باشد.
محیط اطراف حیاط این اقامتگاه با دیواری که از بیرون مشرف نیست، محصور می باشد و شهرکی که اقامتگاه در آن واقع شده دارای نگهبانی 24 ساعته می باشد.
لوله کشی آب این اقامتگاه از طریق مخزن 3000 لیتری که قابل شرب می باشد با فشار آب مطلوب تامین میشود بنابراین در مصرف آب صرفه جویی کنید، همچنین سوخت اقامتگاه از طریق گاز کپسولی تامین میشود.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 3 دقیقه پیاده‌روی از اقامتگاه میسر می باشد و منزل تا ساحل دریا حدود 2.5 کیلومتر ، تا قلعه پرتغالی ها و پارک سنگی لیپار حدود 5 کیلومتر و تا دریاچه صورتی چابهار نیز حدود 30 کیلومتر فاصله دارد.
چابهار شهری است در حاشیه خلیج همیشه فارس که در کرانه ساحل زیبای مکران و اقیانوس هند قرار دارد. این شهر یکی از مهمترین کریدور های بازرگانی در ایران به شمار می آید. بهترین زمان سفر به چابهار از نظر آب و هوا از اوایل آبان تا اواسط فروردین است ، البته چابهار یکی از خنک ‌ترین شهرهای بندری جنوب ایران محسوب می شود و در هر چهار فصل آب و هوای معتدلی دارد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو