سالن میهمانی

اجاره ویلا استخردار رودهن - مهرآباد

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا استخردار رودهن - مهرآباد
این ویلا دوبلکس سه خواب مستر با شاهنشین دو خوابه، جکوزی و استخر سرپوشیده آبگرم، سیستم صوتی، میز فوتبالدستی، حیاط زیبا در منطقه ای دنج و آرام از مهرآباد و با فاصله حدود 20 کیلومتری از مرکز شهر دماوند واقع شده است.
این ویلا دوبلکس به صورت سه اتاق خواب مستر و یک اتاق تلویزیون در طبقه اول، یک سالن پذیرایی دارای تراس و آشپزخانه به همراه یک سرویس بهداشتی ایرانی، فرنگی و حمام در طبقه دوم مهیای استفاده میهمانان است، همچنین این ویلا دارای یک شاهنشین دو خوابه می باشد که در طبقه بالاتر همین ساختمان قرار دارد اما راه پله آن از حیاط قابل دسترسی است(10 پله)، این سوئیت دارای دو اتاق خواب مستر و یک سرویس بهداشتی ایرانی با حمام است.
لوله کشی آب این ویلا از طریق تانکری تامین میشود که آب آن قابل شرب نیست، بنابراین آب معدنی برای نوشیدن همراه داشته باشید.
محیط اطراف حیاط این ویلا با دیواری که از بیرون مشرف نیست، محصور می باشد و در ورودی آن به دوربین مداربسته مجهز است، همچنین ویلا دارای واحد سرایداری است که به محیط استخر مشرف نیست و عبور و مرور آن در زمان حضور میهمانان با هماهنگی قبلی انجام میشود، به علاوه یک سگ دوست داشتنی زیبا نیز در حیاط اقامتگاه عبور و مرور می کند.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 5 دقیقه رانندگی از اقامتگاه میسر می باشد و فاصله آن تا رودهن حدود 10 کیلومتر ‌، تا چشمه اعلاء حدود 25 کیلومتر و تا شهر تهران نیز حدود 40 کیلومتر است.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4g می باشد.
برگزاری میهمانی با هماهنگی میزبان و پرداخت هزینه جداگانه ممکن است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو