نمای کلبه

رزرو کلبه جنگلی در لاویج نور - دیزین کلا

درباره اقامتگاه

رزرو کلبه جنگلی کوهستانی در لاویج نور
این کلبه جنگلی کوهستانی 20متر بدون خواب در یک باغ بزرگ درخارج از روستا دیزین کلا
در قسمت جنگلی کوهستانی در ارتفاعات قرار گرفته منطقه( غیر مسکونی) و در نزدیکی منطقه توریستی لاویج واقع شده است که تا شهر نور حدود 35 کیلومتر فاصله دارد.
این واحد در یک باغ 1000 متری واقع شده است که نمای ظاهری آن چوبی است و از فضا دلپذیری برخوردار است.
لاویج روستایی در منطقه ییلاقی نور که از چهار طرف توسط رشته کوه البرز محصور شده و از آب و هوایی بسیار مطبوع و خنک در بهار و تابستان برخوردار است. یکی دیگر از ویژگی های مهم این روستا چشمه های آب گرم آن است که گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.
از دیگر جاذبه های گردشگری این منطقه می توان به : پارک جنگلی کشپل ، آبشار حرام او ، سوردار ، جنگل اسیونگ ، مراتع و چمنزارهای نومه و . . . اشاره کرد.
همچنین می توانید به سوپرمارکت و نانوایی داخل روستا دسترسی پیدا نمایید.
محوطه اقامتگاه با فنس محصور شده است.منطقه اطراف سوییت مسکونی نیست
لازم به ذکر است حدود500 متر مسیر منتهی به کلبه به صورت( بتن سیمانی) با شیب تند می باشد که برای بعضی از ماشینهای سواری قابل عبور نیست و باید ماشین را در قسمت پایین باغ(جنب امامزاده)پارک نموده و باقی مسیر راکه 300 متر جاده بتنی *(سربالایی تند)* را به صورت پیاده طی نمایید ، از افرادی که توانایی پیاده روی در مسیر با شیب تند را ندارند خواهش میشود به این نکته توجه کنند چون بعداز رزرو و روز تحویل هیچگونه اعتراضی در این مورد قابل قبول نخواهد بود و هیچ وجهی مسترد نخواهد شد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو