نما ویلا در نور روز

اجاره ویلا با استخر و جکوزی در کردان - طاووسیه

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا با جکوزی و استخر در کردان - طاووسیه
این ویلا دوبلکس پنج خوابه که سه تا از آن ها مستر است با استخر روباز آبگرم، میز بیلیارد، سونا و جکوزی، آلاچیق، آتشدان و آبنما در شهرک خوش آب و هوای طاووسیه در فاصله حدود 5 کیلومتری کردان واقع شده است.
ویلا به صورت دوبلکس ساخته شده و سه اتاق خواب مستر آن در طبقه بالایی قرار داشته و در طبقه پایین هم یک اتاق، پذیرایی، آشپزخانه و حمام و سرویس فرنگی قرار دارد، ضمن اینکه اتاق خواب پنجم نیز مطابق تصاویر با پله جداگانه بالای آشپزخانه قرار دارد که فاقد درب و از یک طرف فاقد دیوار می باشد. سرویس ایرانی این ویلا نیز در حیاط تعبیه شده است.
جهت دورهمی، تفریح و بازی میهمانان گرامی نیز در داخل ویلا میزبیلیارد و در حیاط آلاچیق، آتشدان و آبنما تعبیه شده است.
محوطه اطراف ویلا با دیوار محصور و درب ورودی مجهز به دوربین مداربسته است همچنین جهت حفظ امنیت شهرک دارای نگهبانی 24 ساعته است و سرایدار نیز در گوشه ای از محوطه در اتاق سرایداری سکونت دارد که تنها با هماهنگی قبلی با میهمان در محوطه حضور خواهند داشت.
مسیر رسیدن به ویلا نیز آسفالت است و تمامی فروشگاه‌ها از جمله سوپرمارکت، مرغ فروشی، میوه فروشی و نانوایی در نزدیکی ویلا قرار دارند و به راحتی در دسترس هستند.
لازم به ذکر است آب این منطقه از طریق چاه تامین می گرددلذا بهتر است برای آشامیدن از آب معدنی استفاده نمائید.
در این منطقه وضعیت شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و پوشش اینترنت 4g است.
میهمانان گرامی توجه نمایند با توجه به امکانات ویلا، در موقع ورود مبلغ 5 میلیون تومان بابت ضمانت وسایل ویلا از میهمانان اخذ و بلافاصله بعد از تخلیه به مهمان عودت داده می شود.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو