ویو اصلی ویلا

رزرو ویلا سنتی دوبلکس در فیلبند - چمه بن

درباره اقامتگاه

رزرو ویلا سنتی دوبلکس درجاده فیلبند
این ویلا یکخوابه دوبلکس سنتی در روستا چمه بن در مسیر جاده فیلبند در منطقه‌ ای دنج واقع شده است.
ویلا به صورت دوبلکس ساخته شده است که در طبقه پایین پذیرایی ، آشپزخانه و سرویس بهداشتی قرار دارد و طبقه بالا نیز شامل فضایی که یک تخت دو نفره ، کابین حمام ، مبلمان و کرسی و لوکیشن عکاسی تعبیه شده است و ساختار چوبی دارد.(فضای خواب به جهت چیدمان متفاوت فاقد درب است.در اتاق پنجره‌های قدی و بزرگی وجود دارد برای بهتر دیدن مناظر فاقد حفاظ است.)
هدف ما به عنوان میزبان این است که فرهنگ و آداب و رسوم زیبای مازندرانی را به میهمانان عزیز معرفی کنیم.
این اقامتگاه در منطقه کوهستانی و ییلاقی دامنه‌ های البرز قرار گرفته و پنچره‌ ها و تراس آن از چشم انداز دشتی سرسبز ، جنگل ، کوه و اگر خوش‌شانس باشید ، دریایی از ابر برخوردار می‌باشد ، همچنین برکه‌ ای بکر و زیبا در کنار اقامتگاه قرار دارد و می‌توانید از سکوت ، آب و هوای خنک و تمیز و طبیعت این منطقه برای استراحت و گردش استفاده کنید.
روستای ییلاقی چمه بن چلاو، از توابع منطقه چلاو و شهرستان آمل است ، چمه بن در اصطلاح محلی همان مه گرفتگی یا ابرگرفتگی است و علت نام این روستا این است که در پاییز و زمستان تمام روستای چمه بن پوشیده از مه می‌شود و روستا قابل دیدن نیست.
فاصله از فروشگاه مواد غذایی و سوپرمارکت حدود 50 متر و از نانوایی حدود 800 متر می‌ باشد و 50 متر از مسیر اقامتگاه خاکی و شیب تند دارد و در بارندگی باید احتیاط کرد.
لازم به ذکر است گاز اقامتگاه توسط کپسول و آب نیز از چاه تامین شده لذا بهتر است جهت آشامیدن از آب های معدنی استفاده نمایید.
لطفا توجه داشته باشید در این منطقه اپراتور ایرانسل فاقد آنتن دهی و اینترنت می باشد و اینترنت همراه اول نیز به صورت 3G در دسترس شماست.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو