ساختمان  اقامتگاه

اجاره خانه روستایی در تنکابن - سلیم آباد

درباره اقامتگاه

اجاره خانه روستایی در تنکابن - سلیم آباد
این خانه روستایی دو طبقه در یک اقامتگاه بوم گردی در روستا سلیم آباد واقع شده است که تا شهر تنکابن حدود 15 کیلومتر فاصله دارد.
خانه روستایی به صورت دو طبقه ساخته شده که در طبقه پایین پذیرایی ، آشپزخانه و سرویس بهداشتی فرنگی مشترک با حمام قرار دارد و طبقه بالا نیز شامل نشیمن، دو اتاق خواب و تراس می باشد، همچنین سرویس بهداشتی دیگری نیز در ورودی طبقه پایین خارج از ساختمان واقع شده است.
از ویژگی های این بوم گردی می توان به نزدیکی به مرکز تولید سفال ، دسترسی آسان به دوهزار ، سه هزار و دشت دریاسر ، قلعه تاریخی مارکوه ، تله کابین رامسر ، بازار محلی سلیمان آباد و . . . اشاره کرد.
فاصله این بوم گردی تا پارک جنگلی سه هزار حدود 15 کیلومتر ، تا دشت دریاسر حدود 30 کیلومتر و تا تله کابین رامسر نیز حدود 40 کیلومتر می باشد.
همچنین می توانید با طی مسافت 1 کیلومتری به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی پیدا نمایید.
محوطه اقامتگاه به صورت مشترک با قسمت های دیگر قابل استفاده می باشد و حدود 400 متر مسیر منتهی به اقامتگاه به صورت خاکی می باشد.
لازم به ذکر است اینترنت همراه در این منطقه به صورت 3G می باشد که فقط در نقاطی از محوطه در دسترس شماست و امکانات خواب برای 8 نفر مهیاست و برای نفرات بیشتر باید به همراه داشته باشید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو