پذیرایی

اجاره سوئیت ارزان در چابهار - طبقه همکف

درباره اقامتگاه

اجاره سوئیت ارزان در چابهار - طبقه همکف
این منزل مبله یکخوابه با اینترنت پرسرعت و حیاط نقلی در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه در منطقه ای دنج و آرام از بلوار نیرو هوایی و با فاصله حدود 5 کیلومتری از مرکز شهر چابهار واقع شده است.
محیط اطراف حیاط زیبای این ویلا با دیواری که از بیرون مشرف نیست، محصور و حیاط اقامتگاه به صورت اختصاصی در اختیار میهمانان است ولی طبقه اول این ساختمان که در اختیار میهمانان دیگر است مشرف به حیاط این اقامتگاه می باشد، همچنین حیاط خلوت اقامتگاه که حام و سرویس بهداشتی دوم در آن واقع شده از اتاق خواب دوم در دسترس مهمانان است.
سوخت اقامتگاه از طریق گاز کپسولی تامین میشود و لوله کشی آب آن فاقد کیفیت لازم برای نوشیدن می باشد، بنابراین پیشنهاد میشود آب معدنی جهت نوشیدن همراه داشته باشید.
ضمنا امکان سفارش غذاهای محلی نظیر ماهی سرخو با برنج، میگو سرخ شده، کرایی گوشت، کرایی مرغ و ... وجود دارد.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 500 متر فاصله از اقامتگاه میسر است و سوئیت تا ساحل دریا حدود 3.5 کیلومتر ، تا بیمارستان امام علی (ع) حدود 5 کیلومتر ، تا قلعه پرتغالی ها و دریاچه صورتی حدود 17 کیلومتر فاصله دارد.
چابهار شهری است در حاشیه خلیج همیشه فارس که در کرانه ساحل زیبای مکران و اقیانوس هند قرار دارد. این شهر یکی از مهمترین کریدور های بازرگانی در ایران به شمار می آید. بهترین زمان سفر به چابهار از نظر آب و هوا از اوایل آبان تا اواسط فروردین است ، البته چابهار یکی از خنک ‌ترین شهرهای بندری جنوب ایران محسوب می شود و در هر چهار فصل آب و هوای معتدلی دارد.
اقامتگاه دارای دو اتاق خواب می باشد که در یکی از اتاق ها بسته و غیر قابل استفاده می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو