واحد شماره ۱

هتل آپارتمان نزدیک بازار امام رضا مشهد - دو تخته سینگل

درباره اقامتگاه

هتل آپارتمان نزدیک بازار امام رضا مشهد - دو تخته سینگل
این سوئیت 12 متری با ظرفیت 2 نفر در طبقات اول تا پنجم یک هتل آپارتمان 5 طبقه (20 واحدی) دارای آسانسور و فاقد پارکینگ در منطقه ای امن و آرام با دسترسی آسان به مراکز تجاری، رفاهی و گردشگری در فاصله حدود 500 متری حرم مطهر امام رضا (ع) در شهر مقدس مشهد واقع شده است.
سوئیت دارای دو تخت یک نفره، آشپزخانه (اجاق گاز، یخچال، سینک)، حمام مشترک با سرویس فرنگی و ایرانی، تلویزیون، اسپیلت و شوفاژ می باشد.
لازم به ذکر است به جهت حفظ امنیت، ساختمان مجهز به دوربین مداربسته و سیستم اعلام و اطفای حریق می باشد که مشاعات، راهرو و لابی را تحت پوشش قرار می دهد، همچنین واحد نگهبانی 24 ساعته در مجموعه مستقر است.
اقامتگاه فاقد حیاط و پارکینگ می باشد و میهمانان گرامی برای تهیه مایحتاج روزانه، با طی مسافت حدود 100 متری به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهند داشت.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد و اینترنت وای فای با پرداخت هزینه جداگانه در اختیار میهمانان قرار می گیرد.
بارگاه مقدس حرم آقا امام رضا، سرزمین موج های آبی، منطقه طرقبه، طوس، شاندیز، آرامگاه نادرشاه افشار و آرامگاه فردوسی و کوه سنگی از جاذبه های سیاحتی - زیارتی مشهد مقدس می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو