نمای کلی ویلا

اجاره ویلا جنگلی دو طبقه در طاسکوه

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا جنگلی دو طبقه در طاسکوه
این ویلا دو طبقه دو خوابه با آلاچیق و آتشدان و محیطی دنج و چشم انداز جنگل و شالیزار در روستا طاسکوه واقع شده است که تا شهر ماسال حدود 5 کیلومتر فاصله دارد.
ویلا به صورت دو طبقه ساخته شده است که در طبقه پایین پذیرایی، آشپزخانه و سرویس بهداشتی قرار دارد و طبقه بالا نیز شامل نشیمن، دو اتاق خواب، سرویس بهداشتی و تراس می باشد که به صورت چوبی ساخته شده است.
ماسال یا بهشت گمشده شهری است در غرب استان گیلان که به دلیل برخورداری از طبیعتی بکر ، ییلاقات زیبا و خوش آب و هوا یکی از شهرهای گردشگر پذیر گیلان به شمار می آید.
فاصله این کلبه تا بام سبز ماسال حدود 5 کیلومتر، ییلاق اولسبلانگاه حدود 20 کیلومتر ، تا شهر فومن حدود 30 کیلومتر ، تا ساحل گیسوم حدود 45 کیلومتر و تا شهر ماسوله نیز حدود 50 کیلومتر می باشد.
اگه طول سفر دلتون کباب ماهی خواست با 15 دقیقه رانندگی در طبیعت زیبای اطراف ویلا به استخر ماهی دست پیدا خواهید کرد.
همچنین بازار هفتگی هر هفته شنبه ها تقریبا در 5 کیلومتری ویلا در شهر ماسال دایر است که میتوانید محصولات خوشمزه محلی، تره بار، لباس و...تهیه کنید و با خود به سوغات ببرید.
با طی مسافت حدود 300 متری به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی پیدا نمایید و دسترسی به پمپ بنزین و دریاچه و رودخانه با حدود 3 دقیقه رانندگی امکان پذیر است و درمانگاه که در نزدیکی ویلا وجود دارد.
محوطه ویلا از دو طرف با دیوار بلند و از دو طرف با فنس محصور شده است و میزبان نیز در همسایگی سکونت دارد ، همچنین حدود 50 متر مسیر منتهی به ویلا به صورت خاکی است.
کیفیت خطوط شبکه برای ایرانسل و همراه اول در مکالمه خوب و پوشش اینترنت در اپراتور ایرانسل به صورت 4g می باشد، همچنین امکانات خواب برای 6 نفر مهیاست و برای نفرات بیشتر باید به همراه داشته باشید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو