استخر سرپوشیده آبگرم

اجاره ویلا استخردار رودهن - مهرآباد

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا استخردار رودهن - مهرآباد
این ویلا تریپلکس سه خوابه که دو اتاق خواب آن مستر می باشد با میز بیلیارد، میز فوتبالدستی، سیستم صوتی، استخر روباز آبسرد، استخر سرپوشیده آبگرم، جکوزی، سونا و حیاط زیبا در منطقه ای دنج و آرام از مهرآباد و با فاصله حدود 5 کیلومتری از مرکز شهر رودهن و 60 کیلومتری تهران واقع شده است.
این ویلا تریپلکس به صورت یک مجموعه استخر شامل استخر سرپوشیده آبگرم، سونا و جکوزی در طبقه همکف، یک سالن پذیرایی به همراه آشپزخانه در طبقه اول و یک نشیمن به همراه سه اتاق خواب که دو عدد از آن مستر می باشد و یک سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقه دوم مهیای استفاده میهمانان است.
استخر روباز آبسرد این ویلا که به سیستم تصفیه اتوماتیک مجهز است به ابعاد 10 در 5 متر و به عمق 1 الی 2.8 متر در اختیار میهمانان است، همچنین استخر سرپوشیده آبگرم ویلا نیز که به سیستم تصفیه اتوماتیک مجهز می باشد به ابعاد 6 در 4 و به عمق 0.7 الی 1.8 متر و در کنار یک سونا خشک به ظرفیت 7 نفر و یک جکوزی ماساژودار به ظرفیت 6 نفر و یک سرویس بهداشتی ایرانی و حمام، آماده استفاده میهمانان می باشد.
محیط اطراف حیاط زیبای ویلا با دیواری که از بیرون مشرف نیست، محصور می باشد و فضای چتر آن محیط دلنشینی برای دورهمی میهمانان فراهم می کند، همچنین سرایدار اقامتگاه در حیاط آن سکونت دارد اما به فضای استخر روباز مشرف نیست و عبور مرور آن نیز در زمان حضور میهمانان در اقامتگاه با هماهنگی قبلی ممکن است.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 5 دقیقه رانندگی از ویلا ممکن می باشد و کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو