رزرو بوم گردی در املش - اتاق زرخال

رزرو بوم گردی در املش - اتاق زرخال

درباره اقامتگاه

رزرو بوم گردی در املش
این اتاق دو نفره در طبقه بالا یک خانه روستایی دو طبقه در یک اقامتگاه بوم گردی در روستای گرکرود املش واقع شده است.
اتاق دارای دو دست رخت خواب سنتی می باشد و سرویس بهداشتی ، تراس و محوطه نیز به صورت مشترک استفاده می شود ، همچنین صبحانه در این اقامتگاه به صورت رایگان سرو می شود و امکان سفارش غذاهای محلی ( مرغ شکم پر، بادمجان شکم پر، باقلاقاتوق، میرزاقاسمی و ... ) با پرداخت هزینه و هماهنگی وجود دارد، لازم به ذکر است امکان آشپزی توسط میهمانان گرامی وجود ندارد.
این اقامتگاه بوگردی در روستایی زیبا (گرکرود املش) پوشیده از باغ های چای و در نزدیکی رودخانه ای خروشان جا گرفته است. در نزدیکی این محل چشمه‌های طبیعی ، بازار محلی هفتگی ، مناظر دیدنی و جذاب زیادی قرار دارد که برای علاقمندان به طبیعت و مناطق روستایی بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود. جیپ‌ سواری (آفرودسواری) در باغ‌های چای و پرتقال نیز یکی از تفریحات مهیج مهمانان اینجاست.
لازم به توضیح است که ساختمان اقامتگاه خودش به تنهایی به دلیل قدمتش که حدود هفتاد سال است از جاذبه های گردشگری این منطقه محسوب می شود.
شما با رزرو یکی از اتاق های اینجا سفری در زمان خواهید داشت و میتوانید از موزه مردم شناسی کوچکی که در اقامتگاه قرار دارد و توسط میزبان گردآوری شده هم دیدن کنید و از بوی نان محلی و تخم مرغ تازه و چای بهاره محصول کارخانه های روستا بهره‌مند شوید.
مسیر رسیدن به اقامتگاه کلا آسفالت و فقط کوچه 50 متری منتهی به آن خاکی است ، همچنین در این منطقه اینترنت همراه اول به صورت 4G است ولی ایرانسل ضعیف و اینترنت خوبی ندارد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو