نمای ویلا

اجاره ویلا استخردار در ساوجبلاغ - تهراندشت

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا استخردار در ساوجبلاغ - تهراندشت
این ویلا دو خوابه که یک اتاق خواب مستر دارد با حیاطی دلنشین و استخر سرپوشیده آبگرم در شهرکی دنج در منطقه تهراندشت واقع شده است که با کردان حدود 15 کیلومتر و با شهر کرج حدود 35 کیلومتر فاصله دارد.
ویلا دارای سالن پذیرایی، آشپزخانه، دو اتاق خواب (یک اتاق مستر)، سرویس بهداشتی ایرانی و سرویس فرنگی مشترک با حمام در اتاق خواب می باشد.
محیط اطراف حیاط اقامتگاه با دیوار حصار شده و شهرک دارای نگهبانی 24 ساعته می باشد.
جهت سرگرمی میهمانان گرامی نیز میز فوتبال دستی، میز بیلیارد و سیستم صوتی قوی در پذیرایی و میز و صندلی در حیاط دلباز این اقامتگاه قرار دارد و می تواند اوقات خوشی را در دورهمی هایتان فراهم آورد.
قابل ذکر است آب مصرفی ویلا از طریق منبع 4000 لیتری تهیه می شود که قابل شرب نیست، لذا میهمانان با خود آب معدنی جهت آشامیدن همراه داشته باشند، به علاوه سوخت مصرفی اقامتگاه از طریق کپسول گاز مایع تامین می شود.
برای تهیه مایحتاج روزانه با حدود 3 دقیقه رانندگی امکان دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت میسر است و کیفیت خطوط شبکه برای تلفن همراه در مکالمه خوب و پوشش اینترنت برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول به صورت 4g می باشد.
فاصله این اقامتگاه تا جاده قدیم و اتوبان حدود 10 کیلومتر، تا منطقه خوش آب و هوا کوهسار حدود 15 کیلومتر و تا تهران حدود 70 کیلومتر است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو