سالن پذیرایی

اجاره خانه در چابهار - حیاط دار

درباره اقامتگاه

اجاره خانه در چابهار - حیاط دار
این منزل مبله دو خوابه با حیاط نقلی زیبا و سرسبز در طبقه اول یک ساختمان دو طبقه در منطقه ای دنج و آرام از بلوار نیرو هوایی با فاصله حدود 5 کیلومتری از مرکز شهر چابهار واقع شده است.
محیط اطراف حیاط زیبای این منزل مبله با دیواری که از بیرون مشرف نیست، محصور می باشد و محوطه اطراف در ورودی آن به دوربین مداربسته مجهز است، همچنین میزبان اقامتگاه در طبقه بالای همین ساختمان سکونت دارد و تنها طراحی ساختمان به نحوی می باشد که میزبان به حیاط طبقه پایین مشرف است.
حیاط این منزل مبله به صورت اختصاصی در اختیار میهمانان می باشد و سرویس بهداشتی ایرانی مجزا از حمام اقامتگاه نیز به صورت مجزا از هم در حیاط واقع شده، همچنین لوله کشی آب اقامتگاه از طریق مخزن 5000 لیتری تأمین میشود که قابل شرب است، بنابراین در مصرف آب صرفه جویی کنید، به علاوه سوخت اقامتگاه از طریق گاز کپسولی تأمین میشود.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 100 متر فاصله از اقامتگاه میسر می باشد و منزل تا ساحل صخره ای حدود 3 کیلومتر، تا قلعه پرتغالی های چابهار حدود 13 کیلومتر، تا تالاب صورتی لیپار و ساحل مکران حدود 16 کیلومتر فاصله دارد.
در نظر داشته باشید جهت رفاه حال مهمانان عزیز این اقامتگاه، راننده ای در نظر گرفته شده است که به محض رسیدن به فرودگاه به استقبال آنان خواهد رفت، همچنین لیدر گردشگری با دریافت هزینه جداگانه اماده خدمت رسانی می باشد.
چابهار یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان می باشد که تنها بندر اقیانوسی کشور نیز در این شهر قرار دارد. چابهار در تمام طول سال آب و هوای مطلوبی دارد و علاوه بر آب و هوای مطلوب و موقعیت راهبردی جاذبه های گردشگری کم نظیری دارد که هر ساله جمع زیادی از گردشگران را به سوی خود جذب میکند. از جمله مناطق گردشگری چابهار می توان به کوه های مریخی، تالاب لیپار، سواحل مکران، قلعه پرتغالی های چابهار و ... اشاره کرد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو