نما ویلا و استخر روباز آبگرم

اجاره ویلا دوبلکس با استخر آبگرم در متل قو

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا دوبلکس با استخر آبگرم در متل قو
این ویلا دوبلکس چهار خوابه که یکی از آنها مستر است با استخر روباز آبگرم، میزبیلیارد، پینگ پنگ، فوتبال دستی، پارکینگ سرپوشیده و تراس زیبا در شهرکی امن و آرام در منطقه جیسا شهر توریستی متل قو قرار دارد که با برجهای دوقلو حدود 10 کیلومتر فاصله دارد.
ویلا به صورت دوبلکس ساخته شده است که در طبقه پایین پذیرایی، آشپزخانه، یک اتاق خواب و حمام با سرویس فرنگی و سرویس ایرانی قرار دارد و طبقه بالا نیز شامل نشمین، سه اتاق خواب (یکی مستر)، و تراس با چشم انداز حیاط و شهرک می باشد.
به جهت سرگرمی بیشتر میهمانان گرامی میز بیلیارد و سیستم صوتی نیز در ویلا تعبیه شده است.
محوطه اطراف ویلا با دیوار محصور و ورودی و حیاط (به غیر از محدوده استخر) مجهز به دوربین مداربسته می باشد و جهت حفظ امنیت سرایدار در محوطه پشت ویلا سکونت دارد و هر گونه رفت و آمدی توسط ایشان در محدوده ویلا تنها با هماهنگی قبلی و تائید میهمان امکان پذیر است.
در این منطقه وضعیت شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و پوشش اینترنت 4g می باشد.
یکی از مزیت‌ های مهم شهر متل قو، فاصله کم آن به شهرهای مجاور می‌باشد، پس اگر برای اقامتتان متل قو را انتخاب کرده‌اید به راحتی می‌توانید از همه‌ جاذبه‌ های توریستی اطراف بازدید کنید.
پلاژ ساحلی متل قو با تفریحات ساحلی و آبی شامل شنا، جت اسکی، قایق سواری، شاتل، پاراسل، و همچنین جاذبه های نظیر جنگل تیلاکنار، روستای اسب چین، غارآبی دانیال و بازارچه سنتی ترکمن همواره گردشگران را در تمام فصول سال به این شهر دوست داشتنی جذب می نماید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو