واحد۳
۲۴ متری ظرفیت ۴ نفر

بوم گردی ستاره دریایی بوشهر - واحد ۳

درباره اقامتگاه

اجاره بوم گردی ستاره دریای در بوشهر - بندرگاه - و 3
این اتاق 24 متری با ظرفیت 5 نفر و در کنار چهار اتاق دیگر با حیاط در یک بوم گردی زیبا و در منطقه ای دنج و آرام از بندرگاه و در بوشهر واقع شده است.
هر کدام از اتاق های این بوم گردی دارای حمام، توالت ایرانی و توالت فرنگی اختصاصی می باشند اما فاقد آشپزخانه هستند، البته آشپزخانه عمومی این بوم گردی به صورت مشترک در اختیار میهمانان است، همچنین امکان سرو غذاهای محلی نظیر قلیه ماهی و میگو، لخلاخ ماهی (دمپخت ماهی)، ماهی شکم پر، دوپیازه میگو، خوراک خساک و پلو میگو، با سفارش قبلی و پرداخت هزینه جداگانه ممکن است.
سوخت اقامتگاه از طریق گاز کپسولی تأمین میشود.
حیاط این اقامتگاه بوم گردی با دیواری که از بیرون مشرف نیست، محصور می باشد و محیط اطراف و بیرون آن به دوربین مداربسته مجهز است، همچنین این حیاط به صورت مشترک با میزبان که در همین مجموعه و در اتاق دیگری سکونت دارد به صورت مشترک در اختیار میهمانان می باشد.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود یک دقیقه پیاده‌روی از اقامتگاه میسر می باشد و تا اسکله بندرگاه حدود 500 متر ، تا ساحل بندرگاه حدود 2 کیلومتر ، تا پارک لیان حدود 10 کیلومتر ، تا شهر بوشهر حدود 15 کیلومتر و تا ساحل ریشهر نیز حدود 20 کیلومتر فاصله دارد.
کیفیت پوششش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G است.ت.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو