آبنما

اجاره ویلا حیاط دار در شاهرود - مجن

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا یکخوابه حیاط دار در شاهرود- مجن
این ویلا حیاط دار یکخوابه با طراحی و دکوراسیون سنتی در شهر زیبای مجن در حدود 40 کیلومتری شاهرود در دامنه رشته کوه البرز واقع شده است.
با اقامت در عمارت داستان، شما می‌توانید به سی چهل سال قبل سفر کرده و لذت نشستن در کنار شومینه هیزمی و خوردن یک استکان چای هیزمی و یا نشستن در زیر کرسی در هوای سرد و زمستانی و یا لذت استراحت در وان با آبی گرم را در فصول سرد و یا شب‌نشینی در زیر آسمان و برگزاری جشن های کوچک خود در حیاط عمارت را به همراه دوستان در فصول گرم داشته باشید.
اقامتگاه از چهار طرف با دیوار بلند محصور می باشد و از بیرون دید ندارد.
آنتن دهی موبایل برای اپراتورهای همراه اول و ایرانسل کامل و پوشش اینترنت 4G می باشد.
در این اقامتگاه امکان سفارش غذاهای محلی ( ته چین مجنی، دنده لا پلو، سبزی پلو با گوشت و ... ) با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه قبلی وجود دارد.
مجن از توابع شاهرود یکی از مناطق بسیار زیبا در این منطقه می باشد که به واسطه قرارگیری در دامنه کوه و رودخانه و دشت فضای بسیار زیبایی را برای گردشگران به وجود آورده ، این شهر به دلیل پلکانی بودن به ماسوله کویر شهرت دارد و از مناطق دیدنی آن می توان به آبشار تنگه داستان و بافت شهری و تاریخی مجن اشاره کرد.
آبشار تنگه از آبشارهای متفاوت منطقه است که در فاصله حدود 13 کیلومتری اقامتگاه قرار دارد همچنین غارهای طبیعی مجن از دیگر نقاط دیدنی آن است که از اقلیم خنک و مطبوعی برخوردار است.
برای خرید مایحتاج روزانه می توانید با طی مسافت 100 متری به سوپر مارکت و نانوایی دسترسی داشته باشید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو