رزرو اقامتگاه سنتی در یزد - اتاق هشتی

رزرو اقامتگاه سنتی در یزد - اتاق هشتی

درباره اقامتگاه

رزرو اقامتگاه سنتی در یزد
این اتاق با ظرفیت حداکثر 7 نفر در یک اقامتگاه سنتی در شهر تاریخی یزد واقع شده است.
اتاق دارای پنج تخت تکنفره ، دو دست رخت خواب سنتی ، تلویزیون ال ای دی ، یخچال هتلی ، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی می باشد و محوطه ، رستوران و سرویس بهداشتی ایرانی نیز به صورت مشترک استفاده می شود ، همچنین صبحانه در این اقامتگاه به صورت رایگان سرو می شود و امکان سفارش وعده های غذایی ( ناهار و شام )، به علاوه غذاهای محلی یزد شامل شولی یزدی، قیمه یزدی و آش انار با پرداخت هزینه جداگانه و هماهنگی قبلی میسر است.
این اقامتگاه سنتی در یک خانه قدیمی با یک حیاط مرکزی و دو تالار قرینه زمستانه و تابستانه در بافت تاریخی یزد واقع شده است و دسترسی به آن بسیار آسان است. این خانه در سال 99 ثبت ملی شده است و در چند قدمی اماکن گردشگری مثل زندان اسکندر ، مسجد جامع ، میدان امیر چخماق و . . . قرار دارد ، همچنین رستوران این مجموعه آماده پذیرایی از میهمانان گرامی با انواع غذاهای سنتی می باشد.
یزد شهری است تاریخی در مرکز ایران که قدمت دیرینه بافت شهر و جاذبه های آن سبب شده تا لغب اولین شهر تاریخی خشتی ایران و دومین شهر تاریخی جهان را به خود اختصاص دهد. یزد به شهر بادگیرها و قنات ها مشهور است و می توان در گوشه گوشه این شهر تاریخ را به نظاره نشست.
همچنین می توانید با دو دقیقه پیاده روی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی پیدا نمایید.
در محوطه اقامتگاه دوربین مدار بسته نصب شده است و میزبان نیز در اقامتگاه حضور دارد ، همچنین یک پارکینگ عمومی در نزدیکی اقامتگاه قرار دارد که میهمانان گرامی می توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنند.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو