رزرو هتل سنتی در یزد - اتاق شاپور

رزرو هتل سنتی در یزد - اتاق شاپور

درباره اقامتگاه

رزرو هتل سنتی در یزد
این اتاق با ظرفیت 2 نفر در طبقه همکف یک هتل سنتی در شهر تاریخی یزد واقع شده است.
اتاق دارای یک تخت دو نفره ، تلویزیون ال ای دی ، مینی یخچال ، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی می باشد و محوطه و سرویس بهداشتی ایرانی نیز به صورت مشترک استفاده می شود ، همچنین صبحانه در این اقامتگاه به صورت رایگان سرو می شود و امکان سفارش وعده های غذایی ( ناهار و شام ) با پرداخت هزینه و هماهنگی وجود دارد.
این هتل سنتی که متعلق به دوره قاجاریه و پهلوی است دارای محیطی زیبا و بنایی تاریخی در بین هتل‌های شهر یزد می‌باشد ، هتل سنتی در سال 1400 با تعداد 16 اتاق شروع به کار کرد. از معماری منحصر به فرد کویر در اتاق‌های هتل استفاده شده است و به محض ورود به اتاق‌ ها ، راحتی و آرامش را حس می‌کنید.
یزد شهری است تاریخی در مرکز ایران که قدمت دیرینه بافت شهر و جاذبه های آن سبب شده تا لقب اولین شهر تاریخی خشتی ایران و دومین شهر تاریخی جهان را به خود اختصاص دهد. یزد به شهر بادگیرها و قنات ها مشهور است و می توان در گوشه گوشه این شهر تاریخ را به نظاره نشست.
این هتل سنتی در مجاورت آب انبار تاریخی رستم گیو واقع شده و با حدود 10 دقیقه پیاده‌روی می توانید به میدان مارکار ( نقطه مرکزی ایران ) ، سوپرمارکت و نانوایی برسید.
از امکانات این هتل سنتی می توان به تخت های سنتی در محوطه ، میز و صندلی در تالار ، پشت بام ، رستوران ، کافی شاپ و . . . اشاره کرد.
در محوطه هتل دوربین مدار بسته نصب شده و میزبان نیز در اقامتگاه حضور دارد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو