رزرو اقامتگاه بوم گردی در ساتیاری پاوه - بوژانه

رزرو اقامتگاه بوم گردی در ساتیاری پاوه - بوژانه

درباره اقامتگاه

رزرو اقامتگاه بوم گردی در ساتیاری پاوه
این اتاق سنتی با ظرفیت حداکثر 6 نفر در یک اقامتگاه بوم گردی در منطقه ساتیاری پاوه واقع شده است.
اتاق به صورت کف خواب و دارای سرویس بهداشتی ایرانی ، فرنگی و حمام اختصاصی می باشد و آشپزخانه و محوطه نیز به صورت مشترک استفاده می شود ، همچنین صبحانه در این اقامتگاه به صورت رایگان سرو می شود و امکان سفارش وعده های غذایی ( ناهار و شام ) با پرداخت هزینه و هماهنگی وجود دارد.
اقامتگاه بوم گردی در روستا ساتیاری و در منطقه اورامانات استان کرمانشاه واقع شده است. این اقامتگاه فعالیت حرفه ای خود را با دریافت مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان در سال 1394 آغاز نموده است ، اقامتگاه به شکل خانوادگی مدیریت می شود و همیشه تلاش می شود تا با معرفی و نمایش ویژگی های فرهنگی و معیشتی مردم منطقه (به عنوان نمونه موسیقی ، رقص کردی، احیا و نمایش آیین ها و سنن قدیمی از جمله نوروز و جشن انار، تجربه بازی های محلی، تجربه مشارکت در فعالیت های ساکنین روستا از جمله دامداری، باغداری و پختن غذاهای محلی، گشت های روستایی و ...) و معرفی جدابیت های محیطی و طبیعی منطقه ، از یکطرف لحظاتی خوش و تجربه ای رضایت بخش برای گردشگران ایجاد شود و از طرفی با رونق صنعت گردشگری پایدار شاهد اشتغالزایی و رفاه جوامع روستایی باشیم.
فاصله این بوم گردی تا منطقه جنگل های بلوط حدود 4 کیلومتر ، تا منطقه گردشگری میگوره حدود 15 کیلومتر و تا شهر پاوه حدود 25 کیلومتر می باشد.
همچنین می توانید با طی مسافت 200 متری به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی پیدا نمایید.
محوطه به صورت مشترک استفاده می شود و میزبان نیز در اقامتگاه حضور دارد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو