رزرو بوم گردی در باب انار جهرم - اتاق شاه نشین

رزرو بوم گردی در باب انار جهرم - اتاق شاه نشین

درباره اقامتگاه

رزرو بوم گردی در باب انار جهرم
این اتاق سنتی با ظرفیت 7 نفر در یک اقامتگاه بوم گردی در منطقه باب انار جهرم واقع شده است.
اتاق به صورت کف خواب می باشد و آشپزخانه ، سرویس بهداشتی و محوطه نیز به صورت مشترک استفاده می شود ، همچنین صبحانه در این اقامتگاه به صورت رایگان سرو می شود و امکان سفارش وعده های غذایی ( ناهار و شام ) با پرداخت هزینه و هماهنگی وجود دارد.
این بوم گردی در دو قسمت اقامتگاه سنتی و باغ گردشگری تاسیس شده که سوئیت های آن در قسمت باغ و اتاق ها در قسمت اقامتگاه قرار دارد ، همچنین مجموعه دارای رستوران ، چایخانه ، قهوه خانه سنتی و . . . نیز می باشد که میهمانان گرامی می توانند با پرداخت هزینه از آنها استفاده نمایند.
از جاذبه های اطراف این اقامتگاه می توان به : آبشار مروارید و سرچشمه ، مقبره جاماسب حکیم ، بقعه شیخ خلیفه ، غار تادوان ، قلعه گبرها ، روستا سرسبز گوگان ، برایجانو و . . . اشاره کرد.
فاصله این بوم گردی تا شهر جهرم حدود 75 کیلومتر و تا شیراز نیز حدود 110 کیلومتر می باشد ، همچنین می توانید با طی مسافت 500 متری به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی پیدا نمایید.
در محوطه اقامتگاه دوربین مدار بسته نصب شده است و در آن جهت نشستن میهمانان گرامی تخت سنتی تعبیه شده است ، همچنین میزبان نیز در اقامتگاه حضور دارد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو