تراس

آپارتمان در کیش - پنت هوس - دهکده ساحلی

درباره اقامتگاه

اجاره آپارتمان در کیش - پنت هوس - دهکده ساحلی
این منزل مبله لاکچری دو خوابه با تراس بزرگ رو به دریا در طبقه دهم یک برج 12 طبقه در دهکده ساحلی با فاصله نزدیک از مرکز خرید مرجان جزیره کیش واقع شده است.
واحد دارای پذیرایی ، آشپزخانه ، دو اتاق خواب ، سرویس بهداشتی و تراس رو به دریا می باشد.
برجی که اقامتگاه در آن واقع شده به دوربین مداربسته مجهز می باشد و دارای نگهبانی 24 ساعته است، همچنین آب لوله کشی شهری این اقامتگاه کیفیت لازم جهت نوشیدن را ندارد، بنابراین آب معدنی جهت نوشیدن همراه داشته باشید، به علاوه سوخت اقامتگاه از طریق گاز کپسولی تأمین میشود و امکان طبخ غذای دریایی در آن ممکن نیست.
میهمانان این اقامتگاه می توانند از خدمات گشت ساحلی (استقبال فرودگاهی، گشت جزیره، ورودی سافاری و سینما سه بعدی)به صورت رایگان و اجاره خودرو و موتور با پرداخت هزینه جداگانه بهره‌مند شوند.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 1 دقیقه پیاده‌روی از اقامتگاه میسر می باشد و کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد.
فاصله این برج تا ساحل دریا حدود 100 متر ، تا پارک دلفین ها حدود 3 کیلومتر ، تا مرکز خرید مروارید ، پردیس یک و دو ، زیتون و ساحل مرجانی حدود 5 کیلومتر ، تا فرودگاه کیش حدود 8 کیلومتر و تا کشتی یونانی نیز حدود 15 کیلومتر می باشد.
جکوزی اقامتگاه مهیای استفاده میهمانان نمی باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو