نمای بیرونی

رزرو ویلا در لاهیجان - پامچال

درباره اقامتگاه

رزرو ویلا دو خوابه در لاهیجان - پامچال
این ویلا دو خوابه با طرح کلبه در یک مجموعه اقامتی در فاصله 9 کیلومتری از مرکز شهر لاهیجان در منطقه‌ای آرام واقع شده است که در جوار کافه ای دنج می باشد.
این ویلا به دوبلکس ساخته شده است ، در یک مجموعه اقامتی زیبا و سرسبز قرار دارد که محوطه‌ آن توسط درختان و پوشش گیاهی متنوع و آبنما ، حوضچه و آلاچیق تزئین شده است ، همچنین در این مجموعه اقامتگاه‌ های دیگری نیز وجود دارد و محوطه آن با ویلا های دیگر مشترک است.
گفتنی است در محوطه ی این اقامتگاه کافه ای دنج قرار دارد که با هماهنگی و پرداخت جداگانه سرو صبحانه ، ناهار ، شام و همچنین انواع نوشیدنی های گرم و سرد را برای مهمانان ویلا فراهم می کند.
لاهیجان از توریستی‌ ترین شهرهای شمال کشور است و این ویلا تا جاذبه‌ های گردشگری لاهیجان مانند : تالاب سوستان 6 کیلومتر ، استخر لاهیجان 8 کیلومتر و تله کابین و بام سبز حدود 10 کیلومتر فاصله دارد.
مرکز استان گیلان یعنی شهر رشت نیز در فاصله 52 کیلومتر این اقامتگاه قرار دارد و تا جاذبه گردشگری ، تجاری منطقه آزاد انزلی نیز حدود 65 کیلومتر فاصله دارد.
لازم به ذکر است سوپرمارکت و نانوایی در 100 متری وجود دارد و همچنین این مجموعه دارای نگهبانی است و مجهز به دوربین مداربسته می‌باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو