نما و محوطه ویلا

اجاره ویلا حیاط دار در زیباکنار - نوده

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا دو خوابه حیاط دار در زیباکنار
این ویلا با مساحت 1500 متری به صورت باغ در منطقه‌ای دنج و سرسبز با حیاط بسیار بزرگ و با صفا و به همراه میز فوتبالدستی در روستای نوده و در فاصله حدود 10 کیلومتری شهر لشت نشا واقع شده است.
زیبا کنار شهری است که در جوار دریای خزر واقع شده و نزدیک ترین فاصله را به بندر انزلی دارد و به همین دلیل به عنوان منطقه آزاد تجاری شناخته می شود. این شهر دارای آب و هوای مرطوب و معتدل می باشد و تقریبا در تمام فصول شاهد بارندگی در این منطقه می باشیم که این بارندگی ها علت سرسبزی این شهر ساحلی می باشد.
از جمله مناطق دیدنی زیبا کنار میتوان به رودخانه اوشمک، پارک ملی بوجاق، رودخانه سفیدرود و ساحل حاجی بکنده اشاره کرد.
فاصله این ویلا تا مرداب سل کول در حدود 4 کیلومتر، ساحل حاجی بکنده در حدود 10 کیلومتر، پارک ملی بجاق در حدود 15 کیلومتر و پارک تفریحی ساحل محسن آباد کیاشهر در حدود 23 کیلومتر می باشد.
همچنین فاصله تا سوپرمارکت و نانوایی در حدود 300 متر می باشد.
اقامتگاه از چهارطرف با دیوار بلند محصور می باشد و از بیرون دید ندارد همچنین میزبان در نزدیکی ویلا ساکن می باشد و لازم به ذکر می باشد که مسیر منتهی به ویلا در 150 متر آخر خاکی می باشد.
آنتن دهی برای اپراتور های ایرانسل و همراه اول کامل و پوشش اینترنت نیز 4g می باشد.
نکته: آب ویلا از چاه، لوله کشی شده و ممکن است در تابستان بدلیل آهن زیاد بو داشته باشد. این آب فقط مناسب برای شستشو بوده و از آب معدنی، به عنوان آشامیدن استفاده کنید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو