رزرو اقامتگاه بوم گردی در مهریز یزد - چهار تخته همکف

رزرو اقامتگاه بوم گردی در مهریز یزد - چهار تخته همکف

درباره اقامتگاه

رزرو اقامتگاه بوم گردی در مهریز یزد
این اتاق با ظرفیت حداکثر 5 نفر در طبقه همکف یک اقامتگاه بوم گردی در مهریز یزد واقع شده است.
اتاق دارای یک تخت دو نفره ، دو تخت تک نفره ، یخچال ، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی می باشد و آشپزخانه ، محوطه و سرویس بهداشتی ایرانی به صورت مشترک استفاده می شود ، مشترک استفاده می شود ، همچنین صبحانه در این اقامتگاه به صورت رایگان سرو می شود و امکان سفارش وعده های غذایی محلی نظیر مرغ زعفرانی، چلو قورمه گوسفندی یزدی، کله جوش و اشکنه برای ناهار و شام با پرداخت هزینه جداگانه و هماهنگی قبلی وجود دارد.
این اقامتگاه بوم گردی انتخاب خوبی برای کسانی است که می‌ خواهند در سفرشان به مهریز در محیطی به دور از فضای شهری و به‌شیوه‌‌ ای کاملا سنتی اقامت کنند. این اقامتگاه در دو قدمی باغ پهلوان‌ پور ساخته شده است و با ادغام فضای سنتی و امکانات مدرن ، محیطی دلنشین را برای مهمانانش فراهم کرده است.
از اماکن دیدنی و جاذبه های گردشگری این منطقه می توان به : باغ پهلوان پور ، قلعه سریزد ، قلعه مهرپادین ، قلعه خورمیز ، قنات جهانی حسن آباد ، زیارتگاه پیر نارکی ، باغ آهو ، کوه ریگ و . . . اشاره کرد.
محوطه بوم گردی از فضا دلپذیری برخوردار است و در آن جهت دورهمی و شب نشینی میهمانان گرامی تخت های سنتی در کنار حوض و باغچه تعبیه شده است.
در محوطه بوم گردی دوربین مدار بسته نصب شده است و اقامتگاه دارای نگهبانی است ، همچنین میزبان در اقامتگاه حضور دارد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو