نما اقامتگاه

بوم گردی در بوشهر - تنگستان - پنج دری

درباره اقامتگاه

رزرو اقامتگاه بوم گردی در بربو تنگستان
این سوئیت یکخوابه با ظرفیت 12 نفر در طبقه اول یک بوم گردی دو طبقه با فاصله نزدیک از ساحل دریا و در منطقه بربو تنگستان واقع شده است.
هرکدام از اتاق های این بوم گردی دارای آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی اختصاصی می باشد و محیط اطراف حیاط آن با دیواری که از بیرون مشرف نیست، محصور است، همچنین این محیط به دوربین مداربسته مجهز می باشد و به صورت مشترک با سایر میهمانان و میزبان که در بعضی روزهای سال در اقامتگاه سکونت دارد در اختیار میهمانان است.
بوم گردی دارای نگهبانی 24 ساعته نیز می باشد، همچنین سوخت آن از طریق گاز کپسولی تأمین میشود، به علاوه این سوئیت با پیمودن حدود 10 پله قابل دسترسی است.
امکان سرو غذای محلی نظیر قلیه ماهی، قلیه میگو، ماهی شکم پر، ماهی سرخ شده، میگو سوخاری و... با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه میسر می باشد.
این بوم گردی نزدیکی ساحل دریا و با تراس های رو به دریا قرار گرفته است که چشم اندازی خاصی به ساحل زیبای خلیج فارس دارد. در محوطه این بوم گردی جهت دورهمی و نشستن میهمانان گرامی آلاچیق با دید مستقیم به دریا تعبیه شده و در باغچه آن گیاهان و درختان استوایی کاشته شده است که برخی از آنها دارای میوه نیز می باشند.
500 متر انتهایی مسیر این بوم گردی به صورت خاکی می باشد اما این مسیر با هر نوع وسیله نقلیه ای قابل دسترسی است و تا خورموج حدود 40 کیلومتر ‌، تا تنگستان حدود 45 کیلومتر و تا بوشهر نیز حدود 55 کیلومتر فاصله دارد.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 5 دقیقه پیاده‌روی از اقامتگاه میسر می باشد.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه مطلوب و دسترسی به اینترنت در این اقامتگاه میسر نیست.
کوه نمکی جاشک، قلعه نصوری، کوه پدری، عمارت گلشن، خلیج بکر نایبند، قلعه خورمج بخشی از جاذبه های بوشهر زیبا با مردمان خونگرم است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو