اتاق

اجاره اقامتگاه بومگردی هرمز - ماه کامل

درباره اقامتگاه

اجاره اقامتگاه بومگردی هرمز - ماه کامل
این اتاق 10 متری با ظرفیت حداکثر 3 نفر در یک اقامتگاه بوم گردی و در کنار یک اتاق مشابه دیگر در مرکز شهر جزیره زیبا هرمز واقع شده است.
این اتاق دارای یک تخت دو نفره می باشد، همچنین حمام و سرویس بهداشتی فرنگی آن در اتاق و به صورت اختصاصی در اختیار میهمانان این اتاق می باشد، به علاوه سالن پذیرایی و آشپزخانه اقامتگاه به صورت مشترک مهیای استفاده میهمان است.
میهمانان این مجموعه با صبحانه رایگان میزبان پذیرایی می شوند و امکان سفارش غذای محلی نظیر قلیه میگو و پلولی پلو با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه نیز میسر می باشد.
محیط اطراف حیاط این مجموعه با دیواری که از بیرون مشرف نیست، محصور می باشد و این حیاط زیبا با میهمانان اتاق دیگر، همچنین میزبان که در همین محموعه و در اتاق دیگری سکونت دارد، به صورت مشترک در اختیار میهمانان است، به علاوه یک سگ نژادار نیز در حیاط، پذیرایی و آشپزخانه رفت و آمد دارد.
سوخت این اقامتگاه از طریق گاز کپسولی تأمین میشود و از آن جهت که آب لوله کشی آن از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست، پیشنهاد میشود آب معدنی جهت نوشیدن همراه داشته باشید.
10 متر انتهایی مسیر این اقامتگاه به صورت خاکی می باشد و دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 1 دقیقه پیاده‌روی از اقامتگاه میسر می باشد.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد.
جزیره هرمز یکی از جزایر خلیج فارس است که مساحتی برابر با 42 کیلومتر مربع دارد و در 8 کیلومتری بندر عباس واقع شده است ، همچنین جزیره هرمز در منطقه بسیار مهمی قرار گرفته که در طول تاریخ از نظر بازرگانی از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است. جهت دسترسی به جزیره هرمز شما باید از اسکله حقانی بندر عباس سوار لنج ، کشتی و یا شناورهای تندرو شوید و به سمت این جزیره حرکت کنید.
فاصله این بوم گردی تا پارک ساحلی حدود 850 متر ، تا اسکله هرمز و قلعه پرتغالی ها حدود 1500 متر ، تا ساحل فرش خاکی حدود 4 کیلومتر و تا ساحل نقره ای نیز حدود 10 کیلومتر می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو