منظره جلوی تراس

خانه چوبی تراس دار با ویو دریاچه کومله

درباره اقامتگاه

رزرو خانه چوبی تراس دار با ویو دریاچه کومله
این منزل مبله یکخوابه در طبقه دوم یک آپارتمان دو طبقه با ورودی مشترک ، در فاصله 700 متری از منطقه کومله لنگرود واقع شده است.
از مزایای این منزل مبله می توان به اتاق مستر و طراحی داخلی اقامتگاه که تماما با نمای چوب بوده و باعث گرمی بیشتر فضای منزل شده و همچنین تراس 40 متری که چشم اندازی تماشایی از دریاچه کومله و شالیزارها و کوههای ملاط و پرشکوه را دارد ، اشاره نمود.
کومله در 5 کیلومتری شهر لنگرود واقع شده است ، بنابراین با رزرو این اقامتگاه دسترسی خوبی به جاذبه های دیدنی این شهر نظیر پل خشتی ، لیلاه کوه ، ییلاق زیبا پرشکوه و ساحل چمخاله خواهید داشت که تنها با 3 الی حدود 15 کیلومتر رانندگی دسترسی به این مکان ها امکان پذیر خواهد بود. شهر توریستی لاهیجان نیز در فاصله حدود 20 کیلومتری از این اقامتگاه قرار دارد.
میزبان در طبقه اول ساختمان سکونت دارد همچنین میتوانید با 600 الی 700 متر پیاده روی به سوپر مارکت و نانوایی دسترسی داشته باشید.
اگر به کومله یا لنگرود سفر کردید بازارهای محلی جذاب و پرهیاهوی آن را از دست ندهید و اگر اهل ماهیگیری هستید تجهیزات آن را با خود به همراه داشته باشید تا از همجواری این منزل به دریاچه زیبا کومله نهایت استفاده را ببرید.
لازم به ذکر است به علت زیاد بودن پله های آپارتمان (حدود 45 پله ) ممکن است این اقامتگاه مناسب افراد سالمند نباشد و همچنین این واحد فاقد پارکینگ می باشد ولی کوچه 8 متری آن فضای مناسب برای پارک خودرو می باشد.
در این منطقه آنتن دهی برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل کامل و اینترنت 4G می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو