نمای داخلی

سوئیت در کیش- شهرک صدف - واحد ۶

درباره اقامتگاه

اجاره سوئیت در کیش- شهرک صدف - واحد 6
این سوئیت مبله یکخوابه در طبقه سوم یک ساختمان سه طبقه در شهرک صدف کیش و با فاصله نزدیک تا مرکز خرید مروارید واقع شده است.
طبقه همکف این ساختمان به صورت یک پارکینگ مسقف در اختیار میهمانان است و این منزل مبله با پیمودن حدود 40 پله قابل دسترسی است.
سوخت این اقامتگاه از طریق گاز کپسولی تأمین میشود و آب لوله کشی شهری آن کیفیت لازم برای شرب را ندارد، بنابراین پیشنهاد میشود آب معدنی جهت نوشیدن همراه داشته باشید، همچنین امکان طبخ غذای دریایی در اقامتگاه مجاز نیست، به علاوه میهمانان این اقامتگاه امکان استفاده رایگان از اینترنت پرسرعت را دارند.
ساختمان اقامتگاه دارای نگهبانی 24 ساعته می باشد و محیط مشترک و محوطه اطراف آن به دوربین مداربسته مجهز می باشد، ضمنا میهمانان مجموعه از تخفیف 5 درصدی اجاره موتور نیز بهره‌مند هستند.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 3 دقیقه پیاده‌روی از اقامتگاه میسر است و کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد.
کیش یکی از زیباترین جزایر مسکونی خلیج همیشه فارس می باشد که همچون نگینی در آب های نیلگون آن قرار گرفته است. جاذبه های طبیعی و تجاری این جزیره سالانه میلیون ها گردشگر ایرانی و خارجی را به خود جذب می کند و به دوطریق دریایی و هوایی نیز می توان به این جزیره زیبا سفر کرد.
فاصله این آپارتمان تا مرکز خرید مروارید حدود 250 متر ، تا مراکز خرید پردیس ، زیتون و دیپلمات حدود 1500 متر ، تا فرودگاه و ساحل مرجانی حدود 5 کیلومتر ، تا پارک دلفین ها حدود 8 کیلومتر و تا کشتی یونانی نیز حدود 15 کیلومتر می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو