رزرو هتل سنتی در کاشان - ۶ تخته حیاط

رزرو هتل سنتی در کاشان - ۶ تخته حیاط

درباره اقامتگاه

رزرو هتل سنتی در کاشان
این اتاق 7 نفره در طبقه زیر همکف ( با حدود 15 پله به سمت پایین ) یک اقامتگاه سنتی در شهر تاریخی و زیبا کاشان واقع شده است.
اتاق دارای دو تخت دو نفره ، دو تخت تکنفره ، یخچال ، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی می باشد و محوطه و سرویس بهداشتی ایرانی نیز به صورت مشترک استفاده می شود ، همچنین در این اقامتگاه صبحانه به صورت رایگان سرو می شود و امکان سفارش وعده های غذایی با پرداخت هزینه و هماهنگی قبلی نیز وجود دارد.
این هتل سنتی در دل بافت تاریخی شهر کاشان واقع گردیده و معماری اصیل و سنتی این اقامتگاه که به جای مانده از دوران قاجاریه است در ایجاد محیطی نوستالژیک و به دور از تکلفات زندگانی مدرن نقش بسزایی را ایفا می کند. میهمانان گرامی می توانند ضمن قدم زدن در بافت تاریخی تنها با چند دقیقه پیاده‌روی بسیاری از اماکن تاریخی از جمله مسجد آقا بزرگ ، حمام سلطان امیراحمد ، خانه های تاریخی ، بازار سرپوشیده و . . . بازدید نمایند. وجود المان های سنتی از جمله حوض آب و فواره ، تخت های سنتی داخل حیاط ، شیشه های رنگارنگ و در های منبت کاری شده توجه هر بیینده ای را به خود جلب می کند.
با حدود 5 دقیقه پیاده‌روی می توانید به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی داشته باشید.
در محوطه هتل سنتی دوربین مدار بسته نصب شده است و جهت دورهمی و شب نشینی میهمانان گرامی تخت های سنتی و میز و صندلی تعبیه شده است ، همچنین در فاصله حدود 150 متری اقامتگاه فضا مناسبی برای پارک خودرو وجود دارد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو