حیاط با تخت های سنتی

رزرو بوم گردی در سروستان فارس - زمستان نشین

درباره اقامتگاه

**رزرو بوم گردی در سروستان فارس - زمستان نشین*
این اتاق سنتی با ظرفیت حداکثر 4 نفر یکی از اتاق های طبقه اول (با حدود 12 پله دسترسی) یک اقامتگاه بوم گردی سنتی دو طبقه می باشد که در سروستان فارس واقع شده است و تا شهر تاریخی شیراز حدود 75 کیلومتر فاصله دارد.
طراحی اتاق بصورت سنتی است که دارای سه تخت یک نفره و سرویس کف خواب می باشد و مشاعات ساختمان نیز شامل آشپزخانه مرکزی، بالکن کوچک، اتاق غذاخوری با میز و صندلی، یک حمام با سرویس فرنگی و یک سرویس ایرانی در حیاط است و در محوطه اقامتگاه جهت دورهمی و اقامت دلنشین برای میهمانان گرامی نیز تخت های سنتی به همراه حوض آب تعبیه شده است.
جهت برقراری امنیت نیز ورودی و حیاط مجهز به دوربین مداربسته و ساختمان دارای نگهبان 24 ساعته می باشد.
در این اقامتگاه امکان سفارش انواع وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه وجود دارد.
همچنین جهت تهیه مایحتاج روزانه نیز سوپرمارکت و نانوایی با حدود 1 دقیقه پیاده روی قابل دسترس هستند.
اقامتگاه مجهز به وای فای رایگان است و وضعیت شبکه تلفن همراه نیز برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و پوشش اینترنت 4G است.
اقامتگاه فاقد پارکینگ اختصاصی می باشد اما کوچه از فضای مناسبی جهت پارک خودرو برخوردار است.
این اقامتگاه در خانه‌ ای تاریخی در بافت قدیم شهر سروستان (جنوب شرقی شیراز) و نزدیک به بقعه شیخ یوسف سروستانی قرار گرفته است که تا کاخ ساسانی سروستان حدود 3 کیلومتر و تا دریاچه مهارلو 40 کیلومتر فاصله دارد.
مسافرانی که از تهران و اصفهان و شهرهای شمالی قصد سفر به بندرعباس و جزیره هرمز را دارند، می توانند با دور زدن شیراز از راه ارسنجان و خرامه به سروستان سفر کرده و مسیر سفر خود را کوتاه تر نمایند.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو