هابیت سوئیت 4 نفره

رزرو کلبه هابیتی در مشکین شهر - بدون خواب

درباره اقامتگاه

رزرو کلبه هابیتی در مشکین شهر
این کلبه هابیتی بدون خواب در یک مجموعه اقامتی قرار در منطقه دیزو مشکین شهر واقع شده است.
کلبه با طراحی کلبه هابیت ها ( فیلم ارباب حلقه ) دارای فضا نشیمن ، آشپزخانه ، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی می باشد و محوطه و سرویس بهداشتی ایرانی نیز به صورت مشترک استفاده می شود ، همچنین صبحانه در این اقامتگاه به صورت رایگان سرو می شود و امکان سفارش وعده های غذایی ( ناهار و شام ) با پرداخت هزینه و هماهنگی قبلی وجود دارد.
این مجموعه در دامنه سحر انگیز سبلان و در فضایی به مساحت 5 هکتار و با ترکیب معماری سنتی آمیخته با مدرنیته ، با استفاده از مصالح بومی و سنگی و با الهام از تاریخ و فرهنگ ترکان آذربایجان و عشایر شاهسون ، طراحی و به بهره برداری رسیده است.
مجموعه در فاصله 800 متری از آبشار گورگور و آبگرم ملک سویی قرار دارد که مشتمل بر سوئیتهای اقامتی ، رستوران و چایخانه سنتی ، امکانات اقامت در چادر عشایری ، اسب سواری ، دوچرخه سواری ، پاراگلایدر ، اجرای زنده موسیقی عاشقلر و . . . می باشد ، لازم به ذکر است برای استفاده از امکانات اسب سواری ، دوچرخه سواری و پاراگلایدر هماهنگی قبلی لازم است.
این مجموعه اقامتی دارای استخر آب درمانی ، سونا و جکوزی می باشد که با پرداخت هزینه و دریافت بلیط ، مهمانان می توانند از آن استفاده کنند.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو