محوطه حیاط

رزرو ویلا دوبلکس در خوانسار - دو خوابه

درباره اقامتگاه

رزرو ویلا دوبلکس در خوانسار
این ویلا دوبلکس دو خوابه با چشم اندازی زیبا در انتهای یک کوچه باغ در ورودی شهر تاریخی خوانسار واقع شده است که با 5 کیلومتر رانندگی در مرکز شهر خواهید بود.
در طبقه اول ویلا پذیرایی ، آشپزخانه ، سرویس ایرانی با فرنگی در طبقه دوم دو اتاق خواب ، حمام ، سرویس فرنگی و تراسی بزرگ با ویو باغات میوه، وجود دارد، محوطه حیاط سرسبز با فضا سازی دلنشین می باشد.
خوانسار با آب و هوای بسیار پاک و لطیف ، چشمه های طبیعی متعدد ، گلستانکوه با چشم انداز بی نظیر از لاله های واژگون و پیشینه تاریخی از شهرهای گردشگر پذیر ایران می باشد. از دیگر جاذبه های این شهر می توان به : تپه آریایی ، سد باغ کل ، خانه اهری ، غار هیکل ، مقبره بابا پیر، برج های تاریخی کبوتر و آسیاب آبی سرچشمه و . . . اشاره کرد.
برای سوغاتی هم حتما سری به بازارهای سنتی این شهر تاریخی بزنید تا از لذت خرید صنایع دستی و همچنین تهیه عسل ، گز ، حلوا سوهان ، شیرینی محلی ولبنات که مهمترین سوغاتی خوانسار است جا نمانید.
همچنین در بازار اصلی خوانسار میتوانید ادویه های تازه و معطر و همچنین خشکبار را تهیه نمایید ، در ضمن لذت خوردن کباب های خوانسار را از دست ندهید..
لازم به ذکر است محوطه ویلا با دیوار محصور و جهت امنیت بیشتر مجهز به دوربین مدار بسته و دزدگیر می باشد ، در ضمن محل پارک وسایل نقلیه در داخل حیاط است.
وضعیت آنتن دهی در این منطقه با کیفیت و پوشش اینترنت LTE است.
دسترسی محلی به سوپر مارکت ، میوه فروشی و نانوایی و تهیه غذا در فاصله پنجاه متری باغ ویلا میباشد ..

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو