اتاق پهلوی

اجاره بوم گردی در اصفهان - پهلوی

درباره اقامتگاه

اجاره بوم گردی در اصفهان - پهلوی
این اتاق با ظرفیت 2 نفر و یک تخت دو نفره در طبقه دوم یک اقامتگاه بوم گردی در محله ارامنه و در خانه ای که تاسیس آن به دروه پهلوی بر میگردد و در شهر تاریخی اصفهان واقع شده است.
هرکدام از اتاق های این دارای اقامتگاه سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی می باشد و به رادیاتور مجهز است، همچنین این اتاق با پیمودن حدود 15 پله قابل دسترسی می باشد.
محوطه اطراف حیاط این اقامتگاه بوم گردی با دیواری که از بیرون مشرف نیست، محصور می باشد و حیاط آن دارای صندلی و تخت سنتی می باشد که مهیای استفاده میهمانان است و سرویس بهداشتی ایرانی به صورت مشترک در اختیار میهمانان می باشد.
میهمانان اقامتگاه با صبحانه رایگان میزبان پذیرایی میشوند و امکان سفارش غذای برای نهار و شام با پرداخت هزینه جداگانه نیز میسر می باشد.
امکان سرو غذا درون اتاق ها میسر نمی باشد و میهمانان مجاز به پخت و پز غذا در اقامتگاه نیستند.
اقامتگاه فاقد پارکینگ می باشد اما محیط اطراف آن که به دوربین مداربسته مجهز است از امنیت مطلوبی برای پارک خودرو برخوردار می باشد، همچنین پارکینگ عمومی نیز در فاصله ای نزدیک از اقامتگاه واقع شده است.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 50 متر فاصله از اقامتگاه میسر می باشد و تا کلیسا وانک حدود 1000 متر ، تا پل تاریخی سی و سه پل حدود 2.5 کیلومتر ، تا عمارت هشت بهشت حدود 4 کیلومتر و تا میدان نقش جهان نیز حدود 5 کیلومتر فاصله دارد.
اصفهان شهری است با قدمت دیرینه که در گذشته پایتخت ایران بوده و به دلیل دارا بودن اماکن تاریخی متعدد و عبور زاینده رود از وسط شهر جذابیت زیادی برای گردشگران ایرانی و خارجی دارد که سالانه پذیرای میلیون ها توریست و گردشگر است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو