نمای کلی ساختمان

اجاره ویلا با استخر تابستانی در قلات شیراز

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا استخردار در قلات
این ویلا یکخوابه (با یک اتاق خواب مستر) با استخر آبسرد رو باز ، حیاط بزرگ و آلاچیق شیشه ای در منطقه ای دنج و آرام و در روستای تاریخی قلات با فاصله حدود 50 کیلومتری از مرکز شیراز قرار دارد.
این ویلا دوبلکس که طبقه دوم آن خالی و در اختیار میهمانان قرار نمیگیرد، به صورت یک سالن پذیرایی و آشپزخانه در کنار یک اتاق خواب مستر ، به همراه سرویس بهداشتی آماده استفاده میهمانان می باشد.
به علاوه امنیت این ویلای بزرگ توسط واحد نگهبانی مستقر در حیاط آن تامین میشود ضمنا لوله کشی این ویلا از آب چاه تغذیه میکند و این آب قابل شرب نیست بنابراین میهمانان باید آب معدنی برای نوشیدن همراه داشته باشند.
نکته بعدی اینکه این ویلا علاوه بر سرویس بهداشتی مستر اتاق خواب و سرویس فرنگی و حمام موجود در ساختمان یک سرویس ایرانی در حیاط هم دارد.
فاصله ویلا تا باغ ارم حدود 35 کیلومتر ، با حافظیه حدود 40 ، باغ دلگشا 41 و تا آرامگاه سعدی حدود 45 کیلومتر است ، همچنین دسترسی به نانوایی و سورپرمارکت با حدود 500 متر فاصله از ویلا ممکن است.
ضمنا کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه در اپراتورهای ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت 4g می باشد.
آلاچیق شیشه ای موجود در حیاط مجهز به تخت دو نفره می باشد که میهمانان می توانند از آن به عنوان اتاق خواب دوم استفاده نمایند.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو