پنت هاوس دوبلکس  با دید دریا و جنگل

رزرو پنت هاوس دوبلکس با جکوزی در چابکسر

درباره اقامتگاه

رزرو پنت هاوس با جکوزی در چابکسر
این پنت هاوس دوبلکس با جکوزی و چشم انداز بسیار زیبا از جنگل و دریا(ویوی دریا در روزهای آفتابی بهتر است) در طبقه هفتم یک ساختمان 7 طبقه 14 واحدی آسانسور دار در محله میانده 5 کیلومتری چابکسر واقع شده است.
طراحی ویلا بصورت دوبلکس است که در طبقه پایین پذیرایی ، نشیمن تی وی ، آشپزخانه، حمام و سرویس ایرانی و تراس 70 متری که با امکاناتی نظیر فوتبال دستی ، باربیکیو ، میز و صندلی ، چتر ، چمن مصنوعی ، گلهای زینتی فضای مناسبی جهت دورهمی و لذت بردن از طبیعت با آب و هوای بی نظیر این منطقه برایتان فراهم نموده است. در طبقه دوم نیز دو اتاق خواب ، یک مینی آشپزخانه ، حمام مشترک با سرویس فرنگی و جکوزی قرار دارد. جکوزی روباز روی تراس نیز به ابعاد 2 در 2 متر و تصفیه دستی می باشد.
فاصله این آپارتمان مبله تا ساحل دریا حدود 2 کیلومتر ، تا منطقه توریستی سرولات و رستوران های معروف آن و تله کابین رامسر حدود 10 کیلومتر می باشد همچنین با 200 متر رانندگی به سوپر مارکت و نانوایی دسترسی خواهید داشت.
لازم به ذکر است محوطه سرسبز و درختکاری شده حیاط با زمین ورزش ، بصورت نیمه دربست و مشترک استفاده می شود و قسمت ورودی ، حیاط و راهروها جهت تامین امنیت مجهز به دوربین مدار بسته می باشد. علاوه بر آن نگهبان 24 ساعته نیز در اتاق نگهبانی پشت ساختمان سکونت دارد.
میهمان گرامی پوشش اینترنت در این منطقه 4G است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو