رزرو کلبه چوبی دوبلکس در صومعه سرا

رزرو کلبه چوبی دوبلکس در صومعه سرا

درباره اقامتگاه

رزرو کلبه چوبی دوبلکس در صومعه سرا
این کلبه چوبی دوبلکس با بهار خواب ، حیاطی دلباز و سرسبز در روستای شیخ محله در 15 کیلومتری صومعه سرا و 20 کیلومتری شهر رشت واقع شده است.
کلبه در طبقه پایین دارای پذیرایی ، آشپزخانه ، حمام مشترک با سرویس بهداشتی و در طبقه بالا دارای یک بهارخواب و تراس می باشد.
کلبه در مکانی دنج با چشم انداز شالیزارهای سرسبز نزدیک به منطقه تفریحی سیاه درویشان قرار گرفته است که با 5 الی 7 کیلومتر رانندگی به رودخانه ای خواهید رسید که علاوه بر تماشای طبیعت زیبا ، امکان قایق سواری نیز در مسیر رودخانه به مرداب وجود دارد. همچنین فاصله این اقامتگاه تا منطقه ییلاقی و حفاظت شده باقر خاله حدود 15 کیلومتر ، تا فومن حدود 20 کیلومتر ، تا بندرانزلی حدود 50 کیلومتر و تا آبشار ویسادار نیز حدود 60 کیلومتر می باشد.
اگر در آخر هفته ها به این منطقه سفر کردید سری به جمعه بازار که در فاصله 1000 متری از اقامتگاه قرار دارد بزنید و از خرید محصولات محلی لذت ببرید.
همچنین با 700 متر پیاده روی نیز به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهید داشت.
لازم به ذکر است محوطه کلبه کاملا محصور و 100 متر مسیر منتهی به آن شن ریزی شده است و حیاط آن مشترک با کلبه ای که در مجاورت آن قرار دارد استفاده می شود که جهت برقراری امنیت ورودی و حیاط مجهز به دوربین مداربسته می باشد.
پوشش اینترنت نیز در این منطقه برای اپراتور ایرانسل 4G و همراه اول 3G است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو