کلبه سوئیسی دوبلکس در سوادکوه - کلاریکلا

کلبه سوئیسی دوبلکس در سوادکوه - کلاریکلا

درباره اقامتگاه

رزرو کلبه چوبی دوبلکس در سوادکوه
این کلبه چوبی دوبلکس یکخوابه با طراحی زیبا سوئیسی در روستا کلاریکلا واقع شده است که تا شهر شیرگاه حدود 20 کیلومتر و تا بابل حدود 25 کیلومتر فاصله دارد.
طراحی کلبه بصورت دوبلکس است و در طبقه اول دارای پذیرایی، آشپزخانه، حمام با سرویس بهداشتی و در طبقه دوم یک اتاق خواب و تراس با صفای 7 متری با چشم انداز جنگل قرار دارد و در محوطه نیز علاوه بر درختان زیبا ، برای دورهمی ها و شب نشینی های شما میز و صندلی تعبیه شده است.
در این اقامتگاه سرو غذای خانگی ( کته کباب، اردک و غاز محلی، مرغ شکم پر، فسنجون و ماهی سبزی پلو) و محصولات محلی با سفارش قبلی و پرداخت هزینه جداگانه ممکن است
محوطه کلبه از چهار طرف با دیوار های بلند محصور شده و از بیرون دید ندارد، همچنین با 100 الی 300 متر پیاده روی به ترتیب می توانید به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی پیدا نمایید.
پوشش اینترنت در این منطقه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل 4G است.
سد سنبل رود، سد زیبای لفور، جنگل های زیبا شیردار کلاه، باغ های نیشکر درازکلاه و دریاچه مصنوعی صحرا (محل زندگی پلیکان ها و غازهای وحشی) همگی نزدیک همین منطقه قرار دارد.
فاصله این کلبه تا پارک جنگلی حدود 10 کیلومتر، تا هفت آبشار تیرکن حدود 20 کیلومتر ، تا دریاچه سد لفور حدود 25 کیلومتر و تا آبشار درازکش حدود 30 کیلومتر می باشد.
اگر اهل ماهیگیری هستید در زمان سفر قلاب خود را به همراه داشته باشید تا از رودخانه نزدیک به اقامتگاه نهایت لذت را ببرید.
در این اقامتگاه برگزاری مهمانی و جشن های کوچک خانوادگی با هماهنگی قبلی بین ساعت 3 الی 6 عصر امکان پذیر می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو