رزرو ویلا ساحلی دو خوابه در رودسر

رزرو ویلا ساحلی دو خوابه در رودسر

درباره اقامتگاه

رزرو ویلا ساحلی دو خوابه در رودسر
این ویلا دو خوابه با فاصله اندک از ساحل دریا و 3 کیلومتری مرکز شهر رودسر واقع شده است ، ویلا دارای پذیرایی ، آشپزخانه ، دو اتاق خواب ، حمام با وان و سرویس فرنگی و یک محوطه باز 150 متری در سقف ویلا می باشد.
اگر می خواهید به مکانی سفر کنید تا از همجواری دریا و طبیعت جنگلی نزدیک به هم لذت ببرید ، رودسر با ساحل دریا و ییلاقات زیبا انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.
در ساحل رودسر امکاناتی نظیر : جت اسکی ، قایق ، موتور چهار چرخ ، شاتل ، گلایدر و کافه رستوران های دنج و باصفا قرار دارد که انتظارات شما را برای یک سفر مهیج با غذاهای خوشمزه برآورده می کند.
فاصله این ویلا تا رحیم آباد ، ییلاقات اشکورات و روستای سرولات زیبا حدود 20 الی 40 کیلومتر و تا شهر چابکسر حدود 30 کیلومتر فاصله است.
همچنین با 5 دقیقه پیاده روی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهید داشت. پوشش اینترنت نیز در این منطقه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل 4G است. این اقامتگاه دارای اینترنت وای فای رایگان می باشد.
لازم به ذکر است 150 متر مسیر منتهی به ویلا دارای جاده خاکی است و محوطه ویلا با دیوار محصور و نیز مجهز به دوربین مداربسته می باشد و در صورت عدم تمایل میهمان دوربین قسمت حیاط در زمان اقامت غیرفعال می گردد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو