حیاط

رزرو اقامتگاه بوم گردی در قورتان ورزنه - اتاق ۱

درباره اقامتگاه

رزرو اقامتگاه بوم گردی در قورتان ورزنه
این اتاق با ظرفیت حداکثر 3 نفر در یک اقامتگاه بوم گردی در روستا قورتان واقع شده است که تا شهر ورزنه حدود 10 کیلومتر فاصله دارد.
اتاق به صورت کف خواب می باشد و آشپزخانه ، سرویس بهداشتی و محوطه نیز به صورت مشترک استفاده می شود ، همچنین در این اقامتگاه امکان سفارش وعده های غذایی با پرداخت هزینه و هماهنگی قبلی نیز وجود دارد.
این اقامتگاه بوم گردی در ارگ تاریخی و قدیمی قورتان واقع شده است که دارای قدمتی چند هزار ساله می باشد که دومین بنا بزرگ خشتی جهان بعد از ارگ بم به شمار می آید که کماکان سکونت در آن ادامه دارد.
روستا تاریخی و باستانی قورتان از جاذبه های مختلی نظیر مسجد تاریخی ، قلعه ، بازارچه ، کبوترخانه ، حمام قدیمی و . . . برخوردار است که در فاصله حدود 100 کیلومتری اصفهان قرار گرفته است.
همچنین با طی مسافت 200 متری می توانید به بازارچه ، سرپرمارکت و نانوایی دسترسی پیدا نمایید.
در محوطه این اقامتگاه دوربین مدار بسته نصب شده است و میزبان نیز در اقامتگاه حضور دارد ، همچنین جهت شب نشنین و دورهمی میهمانان گرامی در محوطه بوم گردی تخت تعبیه شده است.
این اقامتگاه بوم گردی پذیرای تورها و گروهای گردشگری نیز می باشد که میتوانید برای هماهنگی به منظور رزرو بیش از یک اتاق یا کل اقامتگاه با پشتیبانی جاجیگا تماس بگیرید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو