نمای ویلا

رزرو کلبه چوبی در ماسال - ورمیه

درباره اقامتگاه

رزرو کلبه چوبی در ماسال - ورمیه
این کلبه چوبی دو خوابه با آلاچیق و حیاط زیبا به همراه یک شاهنشین رو به منظره ای سرسبز و ابدی در منطقه ای دنج و آرام از روستای ورمیه و با فاصله حدود 5 کیلومتری از مرکز شهر ماسال واقع شده است.
محوطه اطراف این کلبه چوبی با دیوار، فنس و سیم خاردار محصور می باشد و این محوطه با میزبان آن که در همین محوطه و در اقامتگاه دیگری سکونت دارد، به صورت مشترک در اختیار میهمانان می باشد البته محیط اطراف حیاط به نحوی در اختیار میهمانان می باشد که تقریبا هیچگونه ارتباطی به محوطه در اختیار میزبان ندارد.
این کلبه چوبی به صورت یک سالن پذیرایی، آشپزخانه دو اتاق خواب، یک حمام و توالت فرنگی مجزا از سرویس بهداشتی ایرانی در طبقه پایین و یک شاهنشین زیبای رو به منظره کوه سرسبز در طبقه دوم مهیای استفاده میهمانان می باشد البته راه پله شاهنشین از محیط بیرونی کلبه در دسترس میهمانان است، به علاوه ایوان زیبای این کلبه نیز محیط دلنشینی را برای دورهمی میهمانان فراهم کرده است.
700 متر انتهایی جاده آسفالته مسیر این اقامتگاه از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست، اما این مسیر برای عبور و مرور هرگونه خودرویی مهیاست.
دسترسی به سوپرمارکت با حدود 5 دقیقه رانندگی از اقامتگاه میسر است و کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد.
روستا فاقد نانوایی می باشد و مهمانان عزیز باید از قبل تهیه و با خود همراه داشته باشند.
ماسال یا بهشت گمشده شهری است در غرب استان گیلان که به دلیل برخورداری از طبیعتی بکر ، ییلاقات زیبا و خوش آب و هوا یکی از شهرهای گردشگر پذیر گیلان به شمار می آید. از جاذبه های این شهر می توان به ییلاق معروف اولسبلانگاه ، آبشار وزن ، غار آویشو و ... اشاره کرد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو