خانه روستایی نزدیک آبشار میلاش اشکورات

خانه روستایی نزدیک آبشار میلاش اشکورات

درباره اقامتگاه

رزرو خانه روستایی در نزدیک آبشار میلاش - اشکورات
این خانه روستایی یکخوابه با حیاط سنگفرش شده ، درختان فندق و انواع پوشش های گیاهی نظیر گل گاو زبان و ... در طبقات اول و دوم یک ساختمان دو طبقه با چشم انداز شگفت انگیز در نزدیکی آبشار میلاش واقع شده است که تا رودسر حدود 50 کیلومتر فاصله دارد.
اقامتگاه در هر طبقه دارای پذیرایی ، آشپزخانه ، یک اتاق خواب ، حمام و سرویس بهداشتی می باشد که بصورت جداگانه یا یکجا قابل رزرو است.
روستای میلاش به دلیل دارا بودن جاذبه های طبیعی که مهمترینش آبشار زیبای میلاش است و همینطور دسترسی آسان از رودسر و رحیم آباد ، به یکی از منطقه های توریستی شرق گیلان تبدیل شده است.
از این اقامتگاه با حدود 5 الی 10 دقیقه پیاده روی در مسیر جنگل های انبوه و آرامش وصف ناپذیرش به آبشار میلاش ، سوپرمارکت و نانوایی دست خواهید یافت.
محوطه باغ با دیوار محصور است و میزبان و سرایدار نیز با ورودی مشترک در محوطه سکونت دارند.
اقامتگاه دارای آشپزخانه مرکزی می باشد و امکان سفارش غذاهای محلی نظیر مرغ شکم پر، ترش واش خورشت، باقلا قاتق، میرزا قاسمی، فسنجون اردک و... با هماهنگی و پرداخت هزینه جداگانه وجود دارد.
در این منطقه خدمات آنتن دهی برای اپراتور همراه اول و ایرانسل خوب و پوشش اینترنت برای اپراتور ایرانسل 4G ولی همراه اول ضعیف است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو