رزرو اقامتگاه بوم گردی در اصفهان - شاپور

رزرو اقامتگاه بوم گردی در اصفهان - شاپور

درباره اقامتگاه

رزرو اقامتگاه بوم گردی در اصفهان
این اتاق با ظرفیت 2 نفر در طبقه همکف یک اقامتگاه بوم گردی در شهر تاریخی اصفهان واقع شده است.
اتاق به صورت کف خواب و دارای دو دست رخت خواب سنتی ، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی می باشد و محوطه و سرویس بهداشتی ایرانی نیز به صورت مشترک استفاده می شود ، همچنین در این اقامتگاه صبحانه به صورت رایگان سرو می شود.
این بوم گردی در محله ارامنه اصفهان و در یک خانه قدیمی مربوط به دوره پهلوی تاسیس شده است که از فضا دلپذیری برای اقامت و تجربه زندگی در خانه های قدیمی برخوردار است.
اصفهان شهری است با قدمت دیرینه که در گذشته پایتخت ایران بوده و به دلیل دارا بودن اماکن تاریخی متعدد و عبور زاینده رود از وسط شهر جذابیت زیادی برای گردشگران ایرانی و خارجی دارد که سالانه پذیرای میلیون ها توریست و گردشگر است
فاصله این بوم گردی تا کلیسا وانک حدود 1000 متر ، تا پل تاریخی سی و سه پل حدود 2.5 کیلومتر ، تا عمارت هشت بهشت حدود 4 کیلومتر و تا میدان نقش جهان نیز حدود 5 کیلومتر می باشد ، همچنین با حدود دو دقیقه پیاده‌روی می توانید به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی پیدا نمایید.
در محوطه بوم گردی دوربین مدار بسته نصب و جهت دورهمی و شب نشینی میهمانان گرامی میز و صندلی تعبیه شده است ، همچنین میزبان نیز در اقامتگاه حضور دارد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو