اتاق بدون یخچال

اقامتگاه بوم گردی در جزیره قشم - لافت سیدان

درباره اقامتگاه

اجاره اقامتگاه بوم گردی در جزیره قشم - لافت سیدان
این اتاق سنتی با ظرفیت 6 نفر در یک اقامتگاه بوم گردی در منطقه لافت جزیره زیبا قشم واقع شده است.
اتاق دارای سه تخت یک نفره و دارای سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی می باشد و آشپزخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و محوطه نیز به صورت مشترک استفاده می شود ، همچنین در این اقامتگاه امکان سفارش وعده های غذایی نظیر هواری، زیبونی، دوپیاز میگو، ماهی برشته، پودینی با کوسه، گوبولی، قلیه ماهی و... با پرداخت هزینه و هماهنگی قبلی نیز وجود دارد.
محیط اطراف حیاط اقامتگاه با دیواری که از بیرون مشرف نیست محصور می باشد و این محوطه به دوربین مداربسته هم مجهز می باشد.
از ویژگی این بوم گردی میتوان به امکان گشت ساحلی، گشت ماهیگیری (با همراهی میزبان) که با پرداخت هزینه جداگانه میسر است، اشاره کرده، همچنین این بوم گردی اجرای برنامه شبن نشینی و اجرای موسیقی محلی هم دارد که دروهمی دلپذیرایی را برای میهمانان فراهم آورده است.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 200 متر فاصله از اقامتگاه میسر می باشد و کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G است.
اقامتگاه در منطقه لافت جزیره قشم واقع شده است که تا شهر قشم حدود 50 کیلومتر فاصله دارد و فاصله آن تا چاهای طلا حدود 1000 متر ، تا پارک ساحلی لافت حدود 2٫5 کیلومتر ، تا جنگل حرا حدود 20 کیلومتر ، تا فرودگاه حدود 25 کیلومتر و تا درگهان نیز حدود 35 کیلومتر می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو