رزرو بوم گردی تلارخانه در خمام رشت - خوتکا

رزرو بوم گردی تلارخانه در خمام رشت - خوتکا

درباره اقامتگاه

رزرو بوم گردی تلارخانه در خمام رشت
این اتاق با ظرفیت 4 نفر در طبقه اول یک ساختمان دو طبقه سنتی و زیبا با معماری خاص گیلانی در اقامتگاه بوم گردی تلارخانه در خمام رشت واقع شده است.
اتاق به صورت کف خواب و دارای سرویس بهداشتی ایرانی و حمام اختصاصی می باشد و تلار ( تراس خانه های سنتی گیلان ) و محوطه نیز به صورت مشترک استفاده می شود ، همچنین برای نهار و شام امکان سفارش غذایی هایی نظیر میرزا قاسمی، اناربیج، باقالا قاتق، مرغ ترش، ماهی سفید، شامی ترش، ترش تره، آلومسما و فسنجون با پرداخت هزینه و هماهنگی قبلی وجود دارد.
این خانه روستایی با سقف شیب دار در یک محوطه 2500 متری درختکاری و گلکاری شده با آلاچیق و نیمکت چوبی واقع شده است که تجربه زندگی در خانه های قدیمی را برای شما به ارمغان می آورد.
فاصله این اقامتگاه تا خمام 5 دقیقه و تا شهرهای زیبای رشت و انزلی حدودا 15 دقیقه می باشد ، همچنین با حدود 3 دقیقه رانندگی می توانید به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی پیدا نمایید.
وضعیت جاده منتهی به این اقامتگاه به صورت آسفالت می باشد ، همچنین در این منطقه همراه اول فاقد اینترنت ولی اینترنت ایرانسل به صورت 4G است.
این اقامتگاه بوم گردی پذیرای تورها و گروهای گردشگری نیز می باشد که میتوانید برای هماهنگی به منظور رزرو بیش از یک اتاق یا کل اقامتگاه با پشتیبانی جاجیگا تماس بگیرید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو