اجاره هتل سنتی در کاشان - اتاق یاقوت

اجاره هتل سنتی در کاشان - اتاق یاقوت

درباره اقامتگاه

اجاره هتل سنتی در کاشان
این اتاق با ظرفیت حداکثر 3 نفر یکی از اتاق های یک اقامتگاه سنتی و دلنشین با قدمت دوره قاجار است که در بافت تاریخی شهر توریستی کاشان واقع شده است.
طراحی اتاق بصورت سنتی و سه دری است که دارای 3 تخت یک نفره ،میز و صندلی، یخچال و حمام و سرویس فرنگی اختصاصی می باشد.
و مشاعات ساختمان شامل حیاط زیبا با حوض و تخت های سنتی و یک سرویس ایرانی است. محوطه اقامتگاه با دیوار محصور و نگهبان در اقامتگاه حضور دارند و جهت امنیت بیشتر ورودی و حیاط مجهز به دوربین مداربسته نیز می باشد. همچنین با 3 دقیقه پیاده روی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی خواهید داشت.
این اقامتگاه مجهز به صبحانه و وای فای رایگان می باشد. و پوشش اینترنت داده تلفن همراه نیز در این منطقه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل 4G است.
لازم به ذکر است اقامتگاه فاقد پارکینگ اختصاصی می باشد اما در جوار اقامتگاه پارکینگ عمومی قرار دارد.
کاشان با قدمت دیرینه و بناهای تاریخی مملو از معماری اصیل ایرانی، کوچه های پیچ در پیچ و باریک قدیمی، باغهای پر گل که قدم زدن در آن حس آرامش و طراوت را تازه می نماید همواره میهمانان داخلی و خارجی بی شماری را به این شهر دوست داشتنی و پر رمز و راز جذب می نماید.
خانه های تاریخی طباطبایی ها، عامری ها و... ، حمام امیر سلطان، روستای تاریخی و پلکانی ابیانه، روستای نیاسر با آبشار و چشمه های زیبا و بازارهای سنتی بخشی از جاذبه های سفر به کاشان است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو