تراس ویلا

اجاره ویلا تراس دار در شفت - جاده امام زاده ابراهیم

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا تراس دار در شفت - جاده امام زاده ابراهیم - گیشوم
این منزل مبله یکخوابه دربست در طبقه اول یک ساختمان یک طبقه در روستا گیشم واقع شده است که تا شفت حدود 20 کیلومتر فاصله دارد.
منزل دارای پذیرایی ‌‌، آشپزخانه ‌‌، یک اتاق خواب ‌‌، سرویس بهداشتی و حمام‌‌، 400 متر محوطه دارای فضای سبز همراه با درختان جنگلی و میوه ای ‌‌، و کاملا محصور می باشد ‌‌، همچنین در قسمت تراس منزل که چشم انداز بی نظیری به طبیعت اطراف دارد جهت دورهمی و شب نشینی میهمانان گرامی میز و صندلی تعبیه شده است.
فاصله این منزل تا آبشار وازگاه حدود 2 کیلومتر ‌‌، تا منطقه توریستی امام زاده ابراهیم حدود 8 کیلومتر و تا دریاچه زیبا نورمس نیز حدود 25 کیلومتر می باشد.
همچنین می توانید با طی مسافت 800 متری به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی پیدا نمایید.
محوطه اقامتگاه با دیوار محصور شده است و از بیرون دید ندارد ‌‌، همچنین سرایدار اقامتگاه در همسایگی حضور دارد، تا عابر بانک 10 کیلومتر و تا بیمارستان ( شفت ) 20 کیلومتر فاصله دارد ‌‌، فاصله تا رشت هم 46 کیلومتر می باشد، نکته " از آنجاییکه ویلای ما در ارتفاع و بر بام روستا واقع شده در نتیجه بخشی از محوطه و فضای سبز محصور شده اطراف ویلا دارای شیب می باشد که بهمین دلیل از پارکینگ به ویلا 13 تا پله میخورد‌، حالیه چنانچه مهمان عزیزی بهر دلیلی ( پزشکی‌، کهولت سن و 000) نخواهد از راه پله به سمت ویلا برود میتواند از درب نفر رو که در پشت منزل قرار گرفته و بدون استفاده از راه پله و مستقیم به ویلا دسترسی دارد استفاده نماید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو